Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e21

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] BMW e21

Beste,

Ik ben een vriendin aan het helpen zoeken voor een bmw e21, dus niet voor mij
    Kenmerken:

- Moet gekeurd zijn.
    - Zwart, wit, zilver, geen opvallende kleurtjes.
    - Budget tussen de 2500 a 4000 euro.
    - Liefst in de regio Limburg!
    - Cabrio als het gaat, maar moet niet percé.

Waarop moet gelet worden? (eventuele zwaktes van de auto).

Bedankt alvast moesten jullie eentje weten te staan.

Grtz.

Een baur dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      Een baur dus
      Maakt niet uit, gewoon een e21
      Zelf ken ik er weinig van, maar ik heb zelf een witte baur cabrio gezien in oost-vlaanderen.
      Maar dat is toch net iets té ver voor haar.

Comment

Je wil een zeldzame wagen kopen die moeilijk te vinden is in goeie staat, maar naar oost-vlaanderen rijden is te ver voor je? Dan ga je lang kunnen zoeken vrees ik....

toen ik opzoek was naar een E30 was mijn grootste afstand 850km...enkel :o
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
          Je wil een zeldzame wagen kopen die moeilijk te vinden is in goeie staat, maar naar oost-vlaanderen rijden is te ver voor je? Dan ga je lang kunnen zoeken vrees ik....

toen ik opzoek was naar een E30 was mijn grootste afstand 850km...enkel :o
          Zoals ik zei, voor mij zou dit geen probleem zijn.
          Maar voor vriendin haar ouders is dat wel een probleem, zij willen die afstand niet doen voor een wagen gewoon te inspecteren etc.. Daarmee
          En mja, gij zijt gene gewone he

Enig idee met welke kwaaltjes wij moeten voor uit kijken?

Merci alvast!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
            Maakt niet uit, gewoon een e21
            Zelf ken ik er weinig van, maar ik heb zelf een witte baur cabrio gezien in oost-vlaanderen.
            Maar dat is toch net iets té ver voor haar.
            Liefst een cabrio maar die bestaat niet dus daarom een baur
            Veel succes met de zoektocht.

Comment

Liefst een cabrio maar die bestaat niet dus daarom een baur
              Veel succes met de zoektocht.
              Ahzo, merci voor de tip

Comment

ik vind uw budget/eisen verhouding niet realistisch
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

heeft ze een voorkeur kwa motorisatie? moet hij in goeie staat zijn, of mag er werk aan zijn? Is verbruik belangrijk of niet? mag het in duitsland zijn (limburg ligt er vlak tegen :o)?
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Comment

heeft ze een voorkeur kwa motorisatie? moet hij in goeie staat zijn, of mag er werk aan zijn? Is verbruik belangrijk of niet? mag het in duitsland zijn (limburg ligt er vlak tegen :o)?
                    Niet echt, liefst niet te zwaar, aangezien ze nogal een zware voet heeft.
                    Goeie staat, liefst geen roest fzo.
                    Verbruik is geen belang.
                    En Duitsland weet ik niet, die ouders kunnen dat misschien niet zo goed vinden, maar ik kan het hun altijd is voorstellen.

Comment

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

ge moest al vertrokken zijn!
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Comment

Die staat waarschijnlijk te ver.

No offence Br3cht, maar voor zoiets moet je wat meer moeite doen dan alleen in Limburg rond te kijken.

Comment

't is den dichtste dat ik kon vinden
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Comment

voor die prijs vindt ge zeker geen Bauer in mint staat

hier kun je wel wat van maken, en je kan voor een E21 niet kieskeurig zijn qua afstand ...

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

Een E30 cabrio zegt haar niks ?
                              Zou de zoektocht een stuk gemakkelijker maken.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

Een baur dus
                                Er zijn wel degelijk full cabrio's (Peters). Een vriend van me had er tot voor kort 2. Maar er zijn slechts 10 stuks van gebouwd . Eentje vinden zal niet evident zijn.

Je zou uw vriendin beter vertellen dat ze beter een E30 koopt. Ik heb een E21 320 gehad uit 1977 en dat is geen auto meer voor dag dagelijks gebruik vind ik persoonlijk. Of zou deze als hobbywagen gebruikt worden?

Zorg maar dat ze een garage heeft want de auto's rotten weg waar ze staan. Ze hebben een verradelijke wegligging bij nat weer, remmen enorm slecht, verbruiken veel,...

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Inderdaad, nu is ze toch aan't twijfelen voor een E30.
                                  Heb haar toch kunnen ompraten. Maarja, nu zitten zij en ik in hetzelfde schuitje.
                                  Motor maakt wel niet veel uit voor haar, maarja, het moet wel toch deftig zijn.

Comment

318i lijkt me ideaal dan.
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, nu is ze toch aan't twijfelen voor een E30.
                                      Heb haar toch kunnen ompraten. Maarja, nu zitten zij en ik in hetzelfde schuitje.
                                      Motor maakt wel niet veel uit voor haar, maarja, het moet wel toch deftig zijn.
                                      E30 316i
                                      E30 318is
                                      E30 320i

Hiertussen zou ik kiezen. Favoriet is de E30 318is maar de meeste zijn ondertussen afgetrapt. Als je een originele perfect onderhouden 316i kan vinden, zou ik niet twijfelen. Zoek wel een 316 injectie en geen met een carbu.

E30 is kwalitatief 100den stappen beter dan een E21!! En een E36 behoort mss ook wel tot de mogelijkheden...
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                        E30 316i
                                        E30 318is
                                        E30 320i

Hiertussen zou ik kiezen. Favoriet is de E30 318is maar de meeste zijn ondertussen afgetrapt. Als je een originele perfect onderhouden 316i kan vinden, zou ik niet twijfelen. Zoek wel een 316 injectie en geen met een carbu.

E30 is kwalitatief 100den stappen beter dan een E21!! En een E36 behoort mss ook wel tot de mogelijkheden...

die is binnen budget en Antwerpen is goed te doen vanuit Limburg?

Comment

Working...
                                        X