Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30 318is/320i
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenjammer, had net een goeie gevonden:
http://www.ebay.co.uk/itm/1988-BMW-3...item3f0f25769e
Ik ook!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenMaar zit precies een kleurverschil op?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenPff.. nu wil ik die.Maar zit precies een kleurverschil op?
Maar voor die prijs wel een knappe kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenPff.. nu wil ik die.Maar zit precies een kleurverschil op?
Nu, bij deze lijkt het ook alsof er een andere deur in zit maar dat is zo toch niet! (denk ik)
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Kan (hoop ik) zijn door de metallic lak, heeft een flipflop effect (zoals m'n leraar carrosserie dat noemt), dat de kleur er iets anders uitziet vanuit bepaalde hoeken.
Nuja, er staat dat hij ongevalvrij is, dus misschien is het door de lichtinval. Achterkant lijkt zo meer op het grijs van m'n 320i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten't is geen schande om met een 20j oude gedeeltelijk herspoten(goed) auto rond te rijden. Bovendien is dat eerder regel dan uitzondering..
Zolang 't geen kromme banaan is die zuiver staat zie'k geen probleem.
Doen!
Maar ik zie hem vanop de foto's gezien alvast al zitten.Underdog kroonkurkjes
(al zijn doppen nog meer underdog)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk denk ook vaak zo hoor, maar je moet ook rekening houden dat je tegenwoordig voor de minste scheet zo'n nieuwe plak aangesmeerd krijgt (adreswijziging, verandering van verzekering, enz... ) dus alle nieuwe nummerplaten zijn daarom niet allemaal pas opnieuw ingeschreven wagens hé
@ian: heb de indruk dat eentje met carbu meer startproblemen kent als het weer omslaagt. Zo was dat toch bij mijn E21 320 4cyl. Bijkomend heb ik de indruk dat het verbruik hoger ligt voor de carbu's.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNu nog hopen dat ik de kans krijg om hem nog te gaan bekijken ook..
Maar ik zie hem vanop de foto's gezien alvast al zitten.Underdog kroonkurkjes
(al zijn doppen nog meer underdog)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenBij adreswijziging mocht ik mijn oude nummerplaat behouden hoor. Idem door nu van verzekering te veranderen. Maar het is waar dat je voor het minste tegenwoordig een nieuwe nummerplaat krijgt.
Dan heb je geluk gehad, want ik heb het al van meer mensen gehoord en daadwerkelijk ook gezien -> verhuisd, later een nieuwe nummerplaat op hun auto, die ze al jaren hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenZondag ga ik kijken naar een wit exemplaar, beetje werk aan buiten.
Een klein nazicht heeft hij ook wel nodig, maar voor de rest top.
210.000km en 3000 euro.
Kleur is alpine weiss (1990 E30 318is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenEentje met gele koplampen en donkere BBS'en?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenEentje met gele koplampen en donkere BBS'en?
Zou dus een klein nazicht nodig hebben, een nieuwe radio en aan de wielkast wat prutsen enzo (plamuren, schuren, spuiten) en dan lijkt me dat wel een îdeaal exemplaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenYes, ook al bezien?
Zou dus een klein nazicht nodig hebben, een nieuwe radio en aan de wielkast wat prutsen enzo (plamuren, schuren, spuiten) en dan lijkt me dat wel een îdeaal exemplaar.
Als ge gaat zien, zeker grondig op roest inspecteren. Op die ene foto ziet ie er vrij krokant uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenJup! Kan het ni laten om nog steeds dagelijks op 2dehands sites rond te kijken.
Als ge gaat zien, zeker grondig op roest inspecteren. Op die ene foto ziet ie er vrij krokant uit.
Wagen is wel nog niet ingeschreven in belgie. Dus hij kan niet gekeurd worden.
Hoe zit dat dan als ik hem wil keuren? Garageplaten zeker?
En ik denk voor een 600tal euro's dat ik dat bij iemand kan laten maken.
Dan nog mistlampen kopen en die instaleren. Misschien de gele lichten eruithalen en andere in stoppen van een afbraak E30?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenHmm, sowieso
eerst homologatiekeuring laten doen om een gelijkvormigheidsattest te bekomen
als ge dit via keuring moet doen, reken dan maar vlug op 2 maanden wachten vooraleer ge het hebt
bovendoen moet hij eerst "keuring" ondergaan (gelijktijdig met homologatiekeuring) , zolang die niet goed is gaat de procedure niet verder
andere oplossing is via invoerder bmw dit aanvragen en daarna keuring voor verkoop doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenHmm, sowieso
En ik denk voor een 600tal euro's dat ik dat bij iemand kan laten maken.
Dan nog mistlampen kopen en die instaleren. Misschien de gele lichten eruithalen en andere in stoppen van een afbraak E30?
Comment
Comment