Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 911 930 Targa/Cabrio WTL

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Porsche 911 930 Targa/Cabrio WTL

M'n stiefvader is opzoek naar een Porsche 930 911 Targa of Cabrio (voorkeur naar Targa) uit 1987, 1988 of 1989 (om de G50 versnellingsbak te hebben). Ook moet het een WTL zijn (Works Turbo Look), dus met de brede poep, Turboremmen en onderstel. De auto moet proper zijn, goed in orde zijn en mag uit een ander land komen (in Europa). Als iemand er een weet staan, laat iets weten aub

Zal ff duren eer ge zo eentje gaat vinden. Als speedster in turbolook geen probleem, maar zeer prijzig.

Comment

Ik weet het, daarom dat ik het hier ook even zet, je weet maar nooit
      Naar een Speedster waren we eerst opzoek, maar buiten het lagere dak is daar blijkbaar niet veel verschillend aan, echter is de prijs is wel dubbel zo hoog

Comment

ik denk dat je best eens op duitse en oostenrijkse sites (of forums) gaat kijken ik weet er zelf geen te koop staan

Comment

www.mobile.de ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door infected by porsche Bekijk Berichten
            ik denk dat je best eens op duitse en oostenrijkse sites (of forums) gaat kijken ik weet er zelf geen te koop staan
            Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            We hebben via autoscout europa al alles afgezocht, mobile, leboncoin,... Helaas niet veel gevonden, eentje in Duitsland maar die had lelijke kleuren

Comment

Mag het ook een "echte" turbo zijn?
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                Mag het ook een "echte" turbo zijn?
                Neen, m'n stiefvader vindt die te bruut en heeft liever de puurheid van de gewone 3.2

Comment

Turbo Cabrio is ook toegelaten nu
                  Iemand een idee hoeveel CO2 zoiets uitstoot (heb niet zo'n goed gevoel bij de nieuwe BIV).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Iemand een idee hoeveel CO2 zoiets uitstoot (heb niet zo'n goed gevoel bij de nieuwe BIV).
                    Ik ook niet maar ik dacht dat het voor classic cars/ oldtimers sowieso niet uitmaakte
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik weet een grijze turbo cabrio staan uit 1987 in het Antwerpse (staat niet officieel te koop maar mag weg voor de juiste prijs), ik pm je de contactgegevens door
                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

'87er heeft nog niet de 5-bak.

Comment

Klopt, is eentje met vier versnellingen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Ik ook niet maar ik dacht dat het voor classic cars/ oldtimers sowieso niet uitmaakte
                            Hoe bedoel je? Dat ze gewoon een bepaalde vaste waarde aanrekenen? Dan is het waarschijnlijk wel voordeliger dan dat ze de echte CO2 zouden aanrekenen

Ik weet een grijze turbo cabrio staan uit 1987 in het Antwerpse (staat niet officieel te koop maar mag weg voor de juiste prijs), ik pm je de contactgegevens door
                            Bedankt voor de tip! Ik zal eens mailen

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            '87er heeft nog niet de 5-bak.
                            Klopt, is eentje met vier versnellingen
                            Hoe zit dat dan? Is het dan wel een G50? Of iets helemaal anders?

Comment

Ik leer bij, bedankt! Iemand een idee of die 4 bak OK is qua rijden en betrouwbaarheid?

Comment

De 4-bak kende geen problemen maar door z'n langere spreiding duurt het ff eer de turbo begint te werken en als hij dat dan doet zorgt dit nogal eens voor verrassingen.

Comment

eventjes een kleine opmerking, 930 = turbo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                    eventjes een kleine opmerking, 930 = turbo
                                    Dus de niet-turbo modellen heten gewoon 911?

Comment

Dus de niet-turbo modellen heten gewoon 911?
                                      Jup!
                                      Wat is trouwens het voorziene budget?

Comment

Working...
                                      X