Ik ben dringend naar iemand die onze mini kan coderen via NCS Expert voor veranderen van de "vehicle order" en nog wat kleinere aanpassingen. Ik heb het zelf geprobeerd maar voorlopig zonder succes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI: wie kan de auto coderen via OBD?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk BerichtenEffe topic kapen ;
Iemand die dat voor de mini kan, en ook voor een BMW E91?
Heb online al gezien dat er véél kan.
Maar mits het juiste spul en de kennis natuurlijk.
'k zal het dit weekend ook eens proberen op onze E93My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
bmwcoding.com heb ik al nagekeken, maar niets concreet gevonden...
De adapter die ik gekocht heb is dezeMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
veel, bij men ex saab turbodruk, ontstekingstijdstip en nog veel meer, bij bmw weet ik t niet
waarschijnlijk voor het onderhoudstijdstip???Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenWat kan je zoal doen met hetgeen je wil proberen?
Daarnaast nog details zoals comfort closing van de ramen (one-touch + sleutel), permanent speed display, disable speed overestimation, spiegels inklappen met sleutel, aanpassen dagrijverlichting, airco "auto" knop aanpassen (niet automatisch airco aanzetten), gordel alarm uitschakelen,...My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenveel, bij men ex saab turbodruk, ontstekingstijdstip en nog veel meer, bij bmw weet ik t niet
waarschijnlijk voor het onderhoudstijdstip???My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
is ondertussen gelukt:
- sport button retrofit
- sport button & EDC memory functie geactiveerd
- ruiten openen/sluiten met sleutel
- ruit rechts openen/sluiten met 1 klik
- altijd digitale snelheid tonen
- airco niet altijd aan bij knop "auto"
- gordel alarm afgezet
My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DUR0N Bekijk BerichtenMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Proficiat!
waar heb je de referenties gevonden om dit aan te passen?
Enig idee of ik mij de E91 de achterruitenwisser zodanig kan instellen dat die aan blijft zolang de hendel in die stand staat? Nu stopt hij wanneer het contact wordt afgezet, en moet je dus de hendel eerst weer terugklikken en dan weer aanzetten...
Verder ook wel interesse in de aurco uit in auto-stand etc....
Comment
-
Ik weet niet of je nog op zoek bent naar een BMW coder, steek anders es je licht op bij www.bimmertech.net, zij retrofitten verschillende BMW accessoires (navigatie, bluetooth etc) en activeren dit via remote coding.
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk BerichtenProficiat!
waar heb je de referenties gevonden om dit aan te passen?
Enig idee of ik mij de E91 de achterruitenwisser zodanig kan instellen dat die aan blijft zolang de hendel in die stand staat? Nu stopt hij wanneer het contact wordt afgezet, en moet je dus de hendel eerst weer terugklikken en dan weer aanzetten...
Verder ook wel interesse in de aurco uit in auto-stand etc....
Comment
-
"disable speed overestimation" => vind ik geweldig, wist niet dat dit kon! Heb je veel kennis nodig om te coden of wijst dit zichzelf wat uit? (properties aanpassen etc)
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenDe hoofdreden is om de sport button te retrofitten.
Daarnaast nog details zoals comfort closing van de ramen (one-touch + sleutel), permanent speed display, disable speed overestimation, spiegels inklappen met sleutel, aanpassen dagrijverlichting, airco "auto" knop aanpassen (niet automatisch airco aanzetten), gordel alarm uitschakelen,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk BerichtenEnig idee of ik mij de E91 de achterruitenwisser zodanig kan instellen dat die aan blijft zolang de hendel in die stand staat? Nu stopt hij wanneer het contact wordt afgezet, en moet je dus de hendel eerst weer terugklikken en dan weer aanzetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbeetje laat, maar niet doen tim, das enkel goed om in de winter uw achterwisser te doen opsmoren als die met het ijs vastplakt op de ruit
vooraan is het namelijk ook zo
Comment
-
Dat zou kunnen ja.... maar toch is het vervelend! :-p
Vooraan blijft hij idd ook standaard staan waar hij stond bij verbreking contact. Maar één klikje aan de hendel laat de wisser weer terug gaan, en in de auto stand gaat hij ook weer aan de slag.
In ieder geval wil ik ook wel enkele zaken los van de wisser "customizen"
Dus indien iemand wat ervaring heeft... let me know!
Zomaar in het wilde weg wat gaan aanpassen lijkt me ook niet verstandig
Comment
Comment