Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nordschleife ronde kaartjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Nordschleife ronde kaartjes

Ik vind niet direct een topic terug over die kaartjes die je moet kopen voor één rondje.

Nu was min vraag, wat doen jullie ? telkens 1 of 4 rondjes kopen
    of toch maar opteren voor een jaarkaart in de hoop dat je 56 rondjes gaat knallen op 1 jaar tijd.

Dan bijkomend vraagje, is een jaar kaart 365 dagen geldig of van 1 jan tot 30 dec.. ?

Ring addict's laat jullie horen !
    (dan kan ik me vanaf juni vervoegen bij jullie )

Ik heb ze vorige keer per beurt gekocht, maar int vervolg koop ik ze per 4.

Een jaarkaart zit er voor mij niet in
    BMW X5 45e

Comment

Jaarkaart is geldig van 1 Jan tot 31 Dec, niet 365 dagen vanaf de dag van aankoop. Ik had in 2011 een jaarkaart en als je vaak gaat is dat echt wel ideaal. Het is veel voordeliger in prijs als je vaak zoekt te rijden, het is veel relaxer rijden (rijdt er ene u in de weg, gene stress, volgend rondje beter), je kan erop/af in Breidscheid (een rij van 10 auto's ipv 100'en aan de main entrance - gigantisch veel aangenaamer bij opening na de zoveelste sluiting).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Ik heb ze vorige keer per beurt gekocht, maar int vervolg koop ik ze per 4.

Een jaarkaart zit er voor mij niet in
        jaarkaart is idd VEEL geld.. maar je koopt ze per 4 ? je gaat 5/6 keer per jaar ? voor 4 rondjes dan heb je al de geld van je jaarkaart betaald.. ?

dus bijkomende vraag voor de addicts : hoeveel rondjes doe je gemiddeld ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
          voor 4 rondjes dan heb je al de geld van je jaarkaart betaald.. ?
          Hoezo? 4 ronden is €95. Als je 5 keer per jaar gaat en telkens 4 rondes koopt komt dat op €475.
          En een jaarkaart is €1445

Jaarkaart wordt voordelig als je meer als 55 ronden doet (gerekend dat je anders elk rondje apart koopt) dacht ik

edit: nvm over dat laatste, stond al in uw startpost :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk Berichten
            Hoezo? 4 ronden is €95. Als je 5 keer per jaar gaat en telkens 4 rondes koopt komt dat op €475.
            En een jaarkaart is €1445

Jaarkaart wordt voordelig als je meer als 55 ronden doet (gerekend dat je anders elk rondje apart koopt) dacht ik

edit: nvm over dat laatste, stond al in uw startpost :p
            idd dan je 20 rondjes voor 1/3 vd prijs.. ?

het blijkt dus zomaar dat het enkel voordelig is als je echt het minimum van 56 rondjes doet..

ik wacht even af op de addicts hoeveel die er ongeveer per jaar doen...

Comment

minstens het dubbel, kan goed 150 ook zijn, heb ze niet geteld

Comment

Er zijn er zelfs (niet hier op het forum) die er een 200-tal per jaar doen... op een kalme dag zijn 10 rondjes bijna altijd haalbaar, dus als je dan om de 14-dagen gaat doe je al 20rondjes per maand, pakweg 7 maanden op een jaar dan zit je al aan 140 rondjes.... En er zijn natuurlijk enkele die-hards die wekelijks hun 10 of zelfs meer rondjes gaan rijden, hangt er gewoon vanaf hoeveel zin en tijd (en vooral budget) je hebd om zelf op de ring te rijden.

Comment

hou er ook rekening mee dat waneer je een jaar-kaart koopt je zowieso meer rondjes gaat rijden => meer benzine erdoor,banden,remmen,...
                  vandaar de nadruk op "BUDGET"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                    hou er ook rekening mee dat waneer je een jaar-kaart koopt je zowieso meer rondjes gaat rijden => meer benzine erdoor,banden,remmen,...
                    vandaar de nadruk op "BUDGET"
                    als 'veronderstelde' ring kenner, kan je dat jaar kaartje eigenlijk op factuur krijgen ?

Comment

Vorig jaar heb ik voor de eerste keer een jaarkaart gekocht, in eerste instantie voor het gemak dat ik dan niet steeds kaartjes moet kopen en in de gaten moet houden hoeveel ronden er nog op staan.
                      Mijn plan was om de jaarkaart er net uit te halen maar ik heb iets meer gereden dan ik verwacht had, namelijk 230 ronden.
                      November vorig jaar heb ik maar gelijk weer een jaarkaart besteld, omdat ik dan 1350 euro moest betalen en vanaf 1 januari 2012 werd het 1445 euro.
                      Momenteel zit ik dit jaar op +/-50 ronden denk ik, ben de tel kwijt. Weet nu toch al dat ik de JK eruit haal tenzij ik crash.

Een jaarkaart rijdt heel relaxt maar reken erop dat als je die hebt dat je dan waarschijnlijk meer ronden gaat rijden dan je in gedachten had, de prijs per rondje(bij mij vorig jaar voor de kaart iets meer dan 5 euro) goedkoop wordt maar de bijkomende kosten voor benzine en onderhoud nemen toe natuurlijk.

Als je denkt het aantal ronden niet in de hand te kunnen houden, neem dan 25-rondenkaarten. Je moet toch al bijna 75 ronden rijden om een jaarkaart eruit te halen.

Je krijgt trouwens netjes een factuur van de jaarkaart.

Succes met je keuze.

O ja, rijdt je je eerste ronden je auto al totallos dan krijg je het geld van een jaarkaart niet terug, ook niet deels en de kaart is niet overdraagbaar.
                      Een 25-rondenkaart kun je doorverkopen.
                      Last edited by ; 25/04/2012, 20:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                        Vorig jaar heb ik voor de eerste keer een jaarkaart gekocht, in eerste instantie voor het gemak dat ik dan niet steeds kaartjes moet kopen en in de gaten moet houden hoeveel ronden er nog op staan.
                        Mijn plan was om de jaarkaart er net uit te halen maar ik heb iets meer gereden dan ik verwacht had, namelijk 230 ronden.
                        November vorig jaar heb ik maar gelijk weer een jaarkaart besteld, omdat ik dan 1350 euro moest betalen en vanaf 1 januari 2012 werd het 1445 euro.
                        Momenteel zit ik dit jaar op +/-50 ronden denk ik, ben de tel kwijt. Weet nu toch al dat ik de JK eruit haal tenzij ik crash.

Een jaarkaart rijdt heel relaxt maar reken erop dat als je die hebt dat je dan waarschijnlijk meer ronden gaat rijden dan je in gedachten had, de prijs per rondje(bij mij vorig jaar voor de kaart iets meer dan 5 euro) goedkoop wordt maar de bijkomende kosten voor benzine en onderhoud nemen toe natuurlijk.

Als je denkt het aantal ronden niet in de hand te kunnen houden, neem dan 25-rondenkaarten. Je moet toch al bijna 75 ronden rijden om een jaarkaart eruit te halen.

Je krijgt trouwens netjes een factuur van de jaarkaart.

Succes met je keuze.

O ja, rijdt je je eerste ronden je auto al totallos dan krijg je het geld van een jaarkaart niet terug, ook niet deels en de kaart is niet overdraagbaar.
                        Een 25-rondenkaart kun je doorverkopen.
                        dankje voor de info,

De jaarkaart staat ook op naam zeker ? bvb co-pilot mag dan nooit rijden ?
                        Total loss zou zonde zijn maar van mij is het de bedoeling om met klanten af en toe te gaan rijden, en demo wagens uit te testen.

factuur is wel handy, kan ik netjes de BTW terug vorderen dan komt het op een kaart van €1215

ik denk dat ik toch voor een jaarkaart zal gaan..

dus binnenkort ben ik iets meer te vinden op de ring

Comment

Jaarkaart staat op naam met pasfoto(wordt ter plaatse met de webcam gemaakt). Het pasje moet je bij controle, die zijn er echt, laten zien.
                          Om de slagboom te openen krijg je een transponder, die je als je wilt net als een horloge kunt dragen.

Comment

Working...
                          X