Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dergelijke wagens worden gewoonlijk gerecycled om te voorkomen dat ze terug in het verkeer komen. Eerst worden wel alle bruikbare onderdelen verwijderd.
Dergelijke wagens worden gewoonlijk gerecycled om te voorkomen dat ze terug in het verkeer komen. Eerst worden wel alle bruikbare onderdelen verwijderd.
De 335 van een forummer reed toch terug nadat hij perto verklaard was?
Er zijn handelaars die jonge perto wagens verkopen
Bij depanneurs en carrossiers kan je wel aan zo'n lijst geraken. Er bestaat in België een databank met wagens die zwaar in elkaar zitten, maar toch nog iets waard zijn.
Dergelijke wagens worden gewoonlijk gerecycled om te voorkomen dat ze terug in het verkeer komen. Eerst worden wel alle bruikbare onderdelen verwijderd.
Daar ga ik niet mee akkoord. Mijn vriendin heeft een vw polo gekocht die per total was verklaard. De handelaar heeft deze gerepareerd en nadien laten keuren. Het werd goedgekeurd en nu rijdt mijn vriendin ermee.
Daar ga ik niet mee akkoord. Mijn vriendin heeft een vw polo gekocht die per total was verklaard. De handelaar heeft deze gerepareerd en nadien laten keuren. Het werd goedgekeurd en nu rijdt mijn vriendin ermee.
Kan ook gewoon een economische total loss geweest zijn...
Met een wagen waarvan ik weet dat die in een zwaar accident heeft gezeten zou ik toch niemand die me lief is laten rondrijden, ongeacht of hij door de keuring is geraakt of niet.
Comment