Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
lol, vnv zal niet meer gaan, ik dacht eerder aan volgende week
Haha ok
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Bronzitbeige Maarja, is te jong. Geen zin om nog 5 jaar €700+ aan taksten te betalen.
Bij deze ook op zoek naar een Volvo 240 break diesel van voor '89 indien ik geen W/S124 vind. Liefst in een leuk kleurtje zoals blauw, rood, ..
Op een 2000cc diesel betaal je toch geen €700+ aan taksen?
Dit is wat een 190D aan BIV en taksen kost
de avb (aanvullende verkeersbelasting) bedraagt 115€ deze zit hier niet bij. Taksen 190D.JPG
Denk dat ik, indien hij tegen dan nog niet weg is, volgende week eens ga kijken naar die bordeaux 200D. Als het niet m'n ding is, dan stop ik de zoektocht voorlopig tot eind volgend schooljaar. Enkel voor een 250D oldtimer (of soon to be), die liefst minder dan €2000 kost, wil ik dan nog een uitzondering maken.
Mag op Kapaza etc. voor meer dan 2000 staan, maar belangrijkste is dat ik de prijs onder de €2000 krijg als ik ga kijken.
Idd, en dan durft die kerel daar €2450 voor vragen. Ik zou al beschaamd zijn om er nog €1000 voor te vragen. 'Ja maar wete oeveel gevraagd wordt voor zo'n motor?'
'En ebde al es gezien oeveel daar in 'Olland voor gevraagd wordt? En daar willen ze geen diesel é, ze willen allemaal zware naft motors. Nen 300D is nie interessant want da zuuuuipt mazout é, 15 liter!'
Exterieur was serieus gehavend, krassen overal, deukje hier en daar (boven een achterdeur bvb aan het dak), facelift bestuurdersdeur in ander kleur met facelift baget (terwijl hij voor de rest smalle bagetten heeft, op de plaatsen waar ze er nog aanhangen tenminste). Kofferdeksel ook van een facelift (sloot niet mooi) en was in zelfde kleur als de bestuurdersdeur. Interieur een zwijnestal, asbak stond open en lag vol as...
'Ja, hij moet een beetje opgekuist worden é'
Motor draaide wel mooi en was wel goed wss (wel al meer dan 400k op de teller). Was naar de keuring geweest en afgekeurd voor de km-teller die niet werkte.
Onderweg naar huis had ik wel nog een zalig ideetje gekregen.. Kar kopen (stel dat hij m'n bod van €400 zou aanvaarden), beetje opschuren en in het legergroen rollen (zoals m'n T3 geweest). Als hij binnen een paar maand nog te koop staat (zowiezo met die vraagprijs), ga ik eens bellen en €400 bieden.
mijne pa heeft nog ene staan, maar is nen 200d 4 vitesse met veeeeel km
en dan ook nog nen 250d automatic bwj 1991 met slechts 50d km, maar staat al stil sinds 1992 of 1993 (is hersteld na ongeval maar nooit afgewerkt geraakt ) . start nog , maar vrees dat der nog nen hoop werk aan is om hem door de keuring te krijgen
Van welk jaar is die 200D? En over hoeveel km spreken we dan?
en dan ook nog nen 250d automatic bwj 1991 met slechts 50d km, maar staat al stil sinds 1992 of 1993 (is hersteld na ongeval maar nooit afgewerkt geraakt ) . start nog , maar vrees dat der nog nen hoop werk aan is om hem door de keuring te krijgen
fokking hell
foto's! info! inroderen die parel!
Eerste werkje: filters, olie en wellicht diesel die er nog inzit eens vervangen voor je er mee rijdt.
Comment