Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het interieur van mijne W124 het mooiste ! Die van de pré-facelifts zijn minder mooi ...
Klopt, bij jou is het contrast lekker hoog tussen het hout en het zwarte.
Het voordeel van mijn 200D is dat het interieur ruimer is door het beige.
de 230CE vind ik het minste...alles saai zwart, maar daar maken de hoezen wat goed
Klopt, bij jou is het contrast lekker hoog tussen het hout en het zwarte.
Het voordeel van mijn 200D is dat het interieur ruimer is door het beige.
de 230CE vind ik het minste...alles saai zwart, maar daar maken de hoezen wat goed
En chromen wielboorden (waar wss roest onder zit).
Wel zalig kleur van het interieur!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Enigszins blij dat hij weg is, maar achteraf gezien heb ik mij teveel laten doen en hem voor te weinig laten gaan. Toch behoorlijk veel op verloren (iets minder dan op m'n Polo destijds). Voel me er nu vooral slechter door omdat m'n moeder zo klaagde dat ik hem voor zo weinig had verkocht. Misschien had ik toch 'nee' moeten zeggen en het nog wat langer tijd geven.. Maarja, hij is weg nu. Ze zouden hem wel eerst willen herstellen waar nodig voor de gewone keuring, en dan met mijn platen naar de keuring gaan.
Aan de ene kant zou je dan kunnen denken 'mooi, nu is er plaats voor een W124!' maar ben bang om weer een miskoop te doen.. Of 't zou een echt koopje moeten zijn (maar dan nog). Denk dat ik voorlopig eventjes met m'n 318is ga tuffen (kan ook niet anders meer nu ).
Je hebt er zelf toch ook geen schatten aan gegeven !
Toch teveel vergeleken met de prijs die ik nu gekregen heb.
Prijs hou ik wel voor mezelf maar heb er iets minder op verloren dan de Polo indertijd.
Enigszins blij dat hij weg is, maar achteraf gezien heb ik mij teveel laten doen en hem voor te weinig laten gaan. Toch behoorlijk veel op verloren (iets minder dan op m'n Polo destijds). Voel me er nu vooral slechter door omdat m'n moeder zo klaagde dat ik hem voor zo weinig had verkocht. Misschien had ik toch 'nee' moeten zeggen en het nog wat langer tijd geven.. Maarja, hij is weg nu. Ze zouden hem wel eerst willen herstellen waar nodig voor de gewone keuring, en dan met mijn platen naar de keuring gaan.
Aan de ene kant zou je dan kunnen denken 'mooi, nu is er plaats voor een W124!' maar ben bang om weer een miskoop te doen.. Of 't zou een echt koopje moeten zijn (maar dan nog). Denk dat ik voorlopig eventjes met m'n 318is ga tuffen (kan ook niet anders meer nu ).
Een 2de hands auto kopen is altijd een risico (enfin, in mijn ogen een nieuwe ook tegenwoordig ). Ge kunt dan nog een auto hebben die er perfect uitziet en perfect rijd, maar snotrot is vanonder. Als ge schrik hebt om een miskoop te doen, dan kun je al beter geen kopen. Pak in het vervolg iemand mee die er echt kennis van heeft, dat kan ook al veel helpen.
Maar als ik van u was, geniet nog wat van uw E30, en kijk later eventueel voor W124. Het is toch niet omdat die coupe verkocht is, dat er meteen iets anders in de plaats moet komen he. Of hebt gij nen hekel aan lege staanplaatsen bij u thuis ?
Maar als ik van u was, geniet nog wat van uw E30, en kijk later eventueel voor W124. Het is toch niet omdat die coupe verkocht is, dat er meteen iets anders in de plaats moet komen he. Of hebt gij nen hekel aan lege staanplaatsen bij u thuis ?
True, maarja. Met dat ik zoveel chauffeur moet spelen is de E30 niet echt handig daarvoor. Nuja in 't weekend probeer ik zoveel mogelijk de Golf te gebruiken als ik weg ga.
Denk dat ik nog een jaartje ga wachten tot ik gedaan heb met school en werk heb, om nog iets extra te kopen.
Comment