Ter vervanging van m'n Golf ben ik op zoek naar een nieuwe daily/slecht weer auto, namelijk een W124. Echter heb ik geen haast en wil ik niet rap rap eentje kopen, het moet dus van de eerste keer een goed exemplaar zijn.
Omdat ik niet elke dag op Kapaza/2dehands etc wil zitten m'n hoofd op hol te maken, maak ik dit topic aan. Velen hier schuimen namelijk ook bijna elke dag die sites af. Als je dan iets tegenkomt dat aan m'n eisen voldoet, feel free to post it.
Dan nu de 'eisen':
- Enkel van voor 1989 (indien 200D). Indien 250D: enkel oldtimer (of binnenkort oldtimer)
- 5 versnellingen
- schuifdak
- geen grondig werk nodig, gewoon instappen en rijden
- armsteun mag ook maar hoeft niet per sé
- liefst onder de 300.000km (liefst onder de 200k maar gezien velen hier al boven zitten..)
- geen witte (tenzij het een break is)
- liefst een speciaal kleurtje (geen saai zilver of grijs ofzo)
- gekeurd voor verkoop
Budget zou ik liefst onder de €2000 à €2500 houden indien mogelijk.
Omdat ik niet elke dag op Kapaza/2dehands etc wil zitten m'n hoofd op hol te maken, maak ik dit topic aan. Velen hier schuimen namelijk ook bijna elke dag die sites af. Als je dan iets tegenkomt dat aan m'n eisen voldoet, feel free to post it.
Dan nu de 'eisen':
- Enkel van voor 1989 (indien 200D). Indien 250D: enkel oldtimer (of binnenkort oldtimer)
- 5 versnellingen
- schuifdak
- geen grondig werk nodig, gewoon instappen en rijden
- armsteun mag ook maar hoeft niet per sé
- liefst onder de 300.000km (liefst onder de 200k maar gezien velen hier al boven zitten..)
- geen witte (tenzij het een break is)
- liefst een speciaal kleurtje (geen saai zilver of grijs ofzo)
- gekeurd voor verkoop
Budget zou ik liefst onder de €2000 à €2500 houden indien mogelijk.
Comment