Ter vervanging van mijn huidig Recaro interieur ben ik op zoek naar een ueberkaro interieur, zonder schade en in goede staat (zie foto). De Recaro's zijn voor in een 4-deurs en kunnen dus niet naar voor kantelen. Ik heb een 2-deurs en wil graag 2-deurszetels. Origineel zat er een ueberkaro interieur in, maar met gewone voorzetels i.p.v. sportzetels. Dus wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om er sportzetels in te steken (in ueberkaro stof dan).
Vb. foto is van een cabrio maar mijne moet van een coupé zijn, daar de achterbank verschillend is.
Mijn Recaro interieur mag dus ook de deur uit. Enkel de bestuurderszetel heeft schade en zou nieuwe stof moeten hebben. Er is echter een extra achterbank bij (enkel zitgedeelte) afkomstig uit een E30 Touring, waar stof van gebruikt kan worden. In de rugleuning van de achterzetels die in de IS zaten (zelfde stof als de Recaro's), zit ook een armsteun.
Vb. foto is van een cabrio maar mijne moet van een coupé zijn, daar de achterbank verschillend is.
Mijn Recaro interieur mag dus ook de deur uit. Enkel de bestuurderszetel heeft schade en zou nieuwe stof moeten hebben. Er is echter een extra achterbank bij (enkel zitgedeelte) afkomstig uit een E30 Touring, waar stof van gebruikt kan worden. In de rugleuning van de achterzetels die in de IS zaten (zelfde stof als de Recaro's), zit ook een armsteun.
Comment