Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Matbevestigingen VW Passat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Matbevestigingen VW Passat

Geachte,

Ik was vandaag een nieuwe set matjes gaan halen voor mijn VW Passat variant van 2007, omdat mijn voorganger compleet door de huidige bedekking heen zat. Dus ik belde naar Beerens, matjes, ok, vanmorgen gaan halen, bij het afpassen merkten we dat mijn wagen geen bevestigingspunten heeft voor deze matten, en zij konden die niet apart krijgen.
    Dus nu werken ze wel, want ze zijn antslip langs onder, maar er gaat zoiezo zand tussen komen gezien mijn werkomgeving, en dan verliest die ook zijn werk... Dus mijn vraag is de volgende:
    -Weet iemand waar ik orginele bevestigingspunten hiervoor kan krijgen
    -Wat zijn goede alternatieven voor de bevestiging?

mvg,

Dr.

Op E-bay.de zijn er verschillende die de bevestigingen aanbieden. Ik weet niet welke je nodig hebt, de ovale of de ronde variant?

Edit: Had slecht gelezen dat het de stukken waren voor de auto zelf, hieronder zijn het dan die je moet hebben.

Ovaal: http://www.ebay.de/itm/VW-Boden-Befe...#ht_1009wt_907

Ronde: http://www.ebay.de/itm/VW-Befestigun...#ht_1030wt_907
    Last edited by IbifaHo; 06/07/2012, 11:34.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ovaal, heb zelf ook al een aantal webwinkels gevonden, maar vaak lange levertermijn

Comment

Bij die eerste link zijn ze op stock, dus kwestie van bestellen, betalen en wachten tot het pakske thuis is.
        Uit ervaring weet ik dat die levering meestal redelijk rap gaat.

Wat is eigenlijk het probleem? Uw auto heeft geen aansluitingen, of het zijn ronde die erin zitten?

Anders kan je gewoon openingen kopen op ebay ook, om van u matten ronde te maken ipv ovalen.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Hey, bedankt voor de tips al, heb net naar een duitse webshop gebeld ivm levering in belgie, hij zei dat hij dat kon doen, maar wat absurd was voor zo'n klein onderdeeltje, heeft een bestelnummer opgezocht, en heb ze via die nummer toch via de beerens kunnen bestellen, maandag worden ze geleverd, dus donderdag ben ik terug in het land, kan ik ze gelijk oppikken

Goede service, het bestaat toch nog, zelfs bij iemand die dan niets van je koopt... Nu hopen dat ze passen.

Comment

Working...
          X