Ik ben op zoek naar een 2dehands wagen.
Budget 8000 euro absolute maximum.
Minder dan 2jr oud om een interessante lening te kunnen bekomen.
5-deurs
Ik rij 10.000km per jaar
Vooral korte afstanden
Heb al veel research gedaan naar het benzine of diesel verhaal.
Maar ik ben er nog niet uit ...
+ benzine
ecologischer
zuiniger op korte afstanden
-benzine
duurder aan de pomp
+diesel
betere verkoopwaarde
goedkoper aan de pomp
-diesel
niet zo zuinig op korte afstanden
hogere slijtage op motor bij korte afstanden
hogere belasting?
Ik ben bang van een particulier te kopen omdat ik niets en niemand in mijn omgeving iets van auto's kent.
Eigenlijk zou er zoiets moeten bestaan als een onafhankelijke persoon die je helpt met de zoektocht naar een auto.
Ik heb nog geen vaste garage en heb elke keer het gevoel te worden beetgenomen.
Iemand die tussen de vele zoekertjes op Autoscout, Kapaza, Myway, b2cars, en al de rest kan kijken en er 10 interessante uit kan halen om naar te gaan kijken. Je gaat er naar een paar kijken en neemt een snelle beslissing.
Terwijl ik dit zit te schrijven een oproep aan iemand die me kan helpen, het is zo'n grote uitgave en kan zoveel ellende teweeg brengen. "Ellende" (oftewel geld) dat ik niet extra heb.
Wie kan/wil er mij helpen?!
Budget 8000 euro absolute maximum.
Minder dan 2jr oud om een interessante lening te kunnen bekomen.
5-deurs
Ik rij 10.000km per jaar
Vooral korte afstanden
Heb al veel research gedaan naar het benzine of diesel verhaal.
Maar ik ben er nog niet uit ...
+ benzine
ecologischer
zuiniger op korte afstanden
-benzine
duurder aan de pomp
+diesel
betere verkoopwaarde
goedkoper aan de pomp
-diesel
niet zo zuinig op korte afstanden
hogere slijtage op motor bij korte afstanden
hogere belasting?
Ik ben bang van een particulier te kopen omdat ik niets en niemand in mijn omgeving iets van auto's kent.
Eigenlijk zou er zoiets moeten bestaan als een onafhankelijke persoon die je helpt met de zoektocht naar een auto.
Ik heb nog geen vaste garage en heb elke keer het gevoel te worden beetgenomen.
Iemand die tussen de vele zoekertjes op Autoscout, Kapaza, Myway, b2cars, en al de rest kan kijken en er 10 interessante uit kan halen om naar te gaan kijken. Je gaat er naar een paar kijken en neemt een snelle beslissing.
Terwijl ik dit zit te schrijven een oproep aan iemand die me kan helpen, het is zo'n grote uitgave en kan zoveel ellende teweeg brengen. "Ellende" (oftewel geld) dat ik niet extra heb.
Wie kan/wil er mij helpen?!
Comment