Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw 320 ci . Wat doe ik ermee ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] bmw 320 ci . Wat doe ik ermee ?

beste ..

Op een goeie morgen wou ik de auto starten ging dus niet .

Ik dacht platte batterij die dus vervangen met startkabels erop niks .

Dus dan maar gesleept tot aan de garage . (bmw garage )

Nu wat zeggen ze daar dat het om mijn startmotor ging Dus heb ik die vandaag door hen late vervangen en plaatsen .

Nu komt het . ze belden hij is klaar .

Ik ga hem halen betaal een rekening van 542 euro .

Nu start ik hem gaat al heel moeilijk maakt een vies lawaai na 2 seconden dit te doen schiet hij in gang . Maar mijn lampje dce dat lampje met driehoek blijft branden . Ik kwaad terug binnen chef de chantier komt af en zegt idd vreemd doet er een testrit mee .

Ik citeer . Geen power meer geen remmen meer . en draait op 2 3 cilinders niet meer . zijn argument is dat ik er zogezegd met een booster heb op gehangen ? waarop ik antwoord zie je en hoor je dat niet als je de auto bijten rijd ? het geluid kan ik nog inkomen maar normaal doen ze toch een testrit voor ze de auto aan de klant afleveren ? en dat lampje dat altijd brand ? over gezien zeker ?

Nu is mijn vraag dus Wie gaat dit betalen ? en erger nog hoeveel ??

is er iets wat ik aan kan doen (is niet mijn gewoonlijke bmw garage ) is op vakantie .

Mvg Garcia
    Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Volgens mij is het probleem iets anders dan de startmotor.
    Hebben ze dat spel niet fatsoenlijk uitgelezen.

Comment

goeie vraag ben gwn maar een klant die graag bmw's ziet en zijn onderhoud doet altijd bij een bmw garage ?
      Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

Lees eerst eens wat de garantie op je herstellingen zegt... Het zou goed kunnen dat ze hem in orde moeten maken, aangezien ze de factuur hebben gegeven, en het probleem verholpen zou moeten zijn... Zou kunnen dat ze dan binnen de lijnen van de garantie het moeten fiksen of vergoeden...

Comment

Bij garage van avondt zeker? Daar hoort ge vanalles
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
          X