Een corolla , mijn vrouw is er content mee, gekocht voor 1200 euro, 2.0D, 5 liter verbruik, oerbetrouwbaar en ik rijd er zelfs graag mee, is zelfs niet traag met zen 70pk en iets meer als 1100 kg, maar je moet er graag in gezien worden topauto
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] goedkope diesel
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenVoor dat budget vind je in DE al een mooie 525tds (zowel E34 en E39). Maar de km-stand is natuurlijk hoger dan 175k, al zou ik me daar niks van aantrekken. Je ziet er massa's staan met +300k, +400k en zelfs +500k staan dus moeten het wel betrouwbare blokken zijn.
Maar nu ik zo veel problemen heb met de audi, toch wat voorzichtiger op geworden. De auto word ook maar een maand of 6 (max) gebruikt dus moet vlug te verkopen zijn. Wagens met hoge km-stand zijn niet makkelijk te verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psychotronik Bekijk Berichten2750 euro een 320i cabrio(zonder hardtop) dat perfect rijdt... maarja dat zal geen optie zijn he he
Comment
-
iets in de aard van opel vectra ?
a of b type.
vallen wel mee van prijs,en je hebt er zware motorisaties mee (zeker in benzine)
dit is bv leuke motor http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=217556383
die je ook makklijk weer kwijt kan,gezien ze km stand.
edit : zie dat je een diesel zoekt.
ook hier hebben ze een 2 liter diesel blok dat wel betrouwbaar is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenVoor dat budget kijk je beter naar een naft
Eigelijk is alles goed. als het maar binnen budget is, snel en betrouwbaar
Comment
-
Zuipt niks en gaat vrij goed vooruit.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Last edited by Niko80; 09/08/2012, 00:14.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
Ik reageer daar nooit op. Kweet ook niet precies waarom maar kvertrouw dat niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joskek1 Bekijk BerichtenEn als vertegenwoordiger krijg je geen bedrijfswagen?
Met een versleten bakje ergens toekomen maakt nu ook niet direct de beste indruk
Mijn zus is begonnen als recruiter, moet vaak naar de klant, en krijgt ook pas een wagen als ze X duizend euro omzet gehaald heeft, vind het ook vreemd, maar elke sector heeft zijn gewoontes...
Comment
Comment