Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] goedkope diesel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een corolla , mijn vrouw is er content mee, gekocht voor 1200 euro, 2.0D, 5 liter verbruik, oerbetrouwbaar en ik rijd er zelfs graag mee, is zelfs niet traag met zen 70pk en iets meer als 1100 kg, maar je moet er graag in gezien worden topauto
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

2750 euro een 320i cabrio(zonder hardtop) dat perfect rijdt... maarja dat zal geen optie zijn he he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Voor dat budget vind je in DE al een mooie 525tds (zowel E34 en E39). Maar de km-stand is natuurlijk hoger dan 175k, al zou ik me daar niks van aantrekken. Je ziet er massa's staan met +300k, +400k en zelfs +500k staan dus moeten het wel betrouwbare blokken zijn.
        Ik trok mij daar ook weinig van aan.
        Maar nu ik zo veel problemen heb met de audi, toch wat voorzichtiger op geworden. De auto word ook maar een maand of 6 (max) gebruikt dus moet vlug te verkopen zijn. Wagens met hoge km-stand zijn niet makkelijk te verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychotronik Bekijk Berichten
          2750 euro een 320i cabrio(zonder hardtop) dat perfect rijdt... maarja dat zal geen optie zijn he he
          Jammergenoeg te duur inderdaad

Comment

Voor dat budget kijk je beter naar een naft

Comment

iets in de aard van opel vectra ?

a of b type.
              vallen wel mee van prijs,en je hebt er zware motorisaties mee (zeker in benzine)
              dit is bv leuke motor http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=217556383
              die je ook makklijk weer kwijt kan,gezien ze km stand.

edit : zie dat je een diesel zoekt.

ook hier hebben ze een 2 liter diesel blok dat wel betrouwbaar is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Voor dat budget kijk je beter naar een naft
                ik ga binnekort aan de slag als vertegenwoordiger. Zal dus veel km's doen. Dus diesel zou beter zijn. Maar naft word zeker ook overwogen hoor !
                Eigelijk is alles goed. als het maar binnen budget is, snel en betrouwbaar

Comment

Zuipt niks en gaat vrij goed vooruit.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Last edited by Niko80; 09/08/2012, 00:14.
                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                    Zuipt niks en gaat vrij goed vooruit.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=218142067
                    Franse advertentie...

Ik reageer daar nooit op. Kweet ook niet precies waarom maar kvertrouw dat niet

Comment

Kheb er nog 2 bijgezet.
                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Zijn ook franse, maar toch bedankt !

Comment

En als vertegenwoordiger krijg je geen bedrijfswagen?
                          Met een versleten bakje ergens toekomen maakt nu ook niet direct de beste indruk

Comment

Als jij mij een plaats kan tonen waar je vanaf de eerste dag een firmawagen krijgt?

En t'is int begin deur aan deur, dus de mensen zullen de wagen niet zien .

Dank voor uw nuttige inbreng

Comment

Nog redelijk veel bedrijven hoor!

En wou gewoon maar zeggen dat je mss eens met je baas moest gaan praten/onderhandelen, in elk geval veel succes met de wagen en job!

Comment

Heb ik al over gepraat hoor.
                                Na 3 maand heb je kans op eentje.
                                Nuja, zijn toyota iq's dus zoveel maakt het mij niet uit

Comment

Daar wilde niet in gezien worden
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ik heb verleden jaar mijn Golf 1.9 sdi verkocht met +400.000 km. Een echt buitenkansje was dat.

Comment

Ten eerste veel te veel kilometers. En ten tweede zo'n sdi is allesbehalve vlot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joskek1 Bekijk Berichten
                                        En als vertegenwoordiger krijg je geen bedrijfswagen?
                                        Met een versleten bakje ergens toekomen maakt nu ook niet direct de beste indruk
                                        Hangt ervan af welke business je zit, en voor +/- 2.000 EUR kan je ook heel knappe bakken kopen

Mijn zus is begonnen als recruiter, moet vaak naar de klant, en krijgt ook pas een wagen als ze X duizend euro omzet gehaald heeft, vind het ook vreemd, maar elke sector heeft zijn gewoontes...

Comment

Inderdaad. Bij die firma is het ook zo dat je over 3 maand gemiddeld boven een bepaald target moet zitten eer je kans maakt op eentje.

Comment

Working...
                                          X