Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag ivm premium selection BMW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Vraag ivm premium selection BMW

Ik blijf zoeken naar een E61 na gezinsuitbreiding ...

Ik vroeg onlangs de gedetailleerde historiek op bij een officiële concessie en daar kreeg ik het antwoord dat de wagen onder een leasingcontract onderhouden werd en dit niet in hun concessie. Het onderhoud werd correct uitgevoerd en na controle in de BMW concessie waar ik al langsgegaan ben voor een testrit konden ze geen enkele indicatie ivm eventueel ongeval vinden (buiten kras achteraan op bumper en kleine deuk onderaan voorbumper: beiden worden nog hersteld).

Buiten het onderhoudsboekje konden ze (zogezegd) geen meer gedetailleerde info geven ...

Is dit niet wat vreemd: ze kunnen toch altijd via chassisnummer aan de gedetailleerde onderhoudsfiche geraken, en dit zeker als officiële BMW concessie ? Als ze dat weigeren te geven geeft dat dan aan dat die wagen niet te betrouwen valt ...

Ik begin wat achterdochtig te worden na het mailtje, vandaar de vraag

Mijn broer heeft zijn E61 ook uit leasing gekocht & hij heeft de historiek liggen bij hem. Dus het lijkt mij dus wel mogelijk. Kan je niet met het chassisnummer ofzo aan een andere garage vragen voor de historiek? Maar of dat gaat is weeral een andere vraag.

Comment

Eens proberen via een andere garage lijkt me ook geen slecht idee. Het is niet omdat het een premium selection is dat het een smetteloze wagen zonder ongevalverleden is. Hier op het forum zijn ook wel enkele verhalen over BMW Premium Selection te vinden van zeer twijfelachtige BMW's.

Comment

Wat voor een E61 zoek je eigelijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          Wat voor een E61 zoek je eigelijk?
          een betrouwbare

neen, een LCI, onder de 25k en liefst minder dan 90.000 km, motor mag 520D zijn (M pack maar wellicht niet mogelijk voor die prijs): heb alle E61 gecheckt bij BMW zelf, heb met die uit Brugge al testgereden ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steven1 Bekijk Berichten
            een betrouwbare

neen, een LCI, onder de 25k en liefst minder dan 90.000 km, motor mag 520D zijn (M pack maar wellicht niet mogelijk voor die prijs): heb alle E61 gecheckt bij BMW zelf, heb met die uit Brugge al testgereden ...
            Ik ga je straks een PM sturen ben nu niet thuis.

Comment

Ik weet uit ervaring dat veel leasemaatschappij carosserieschade niet bij officiële concessiehouders laten herstellen.
              Het zou dus kunnen dat die herstellingen niet bij BMW bekend zijn.
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Kan je niet aan de gegevens geraken van de vorige bestuurder of bedrijf? De leasingwagens op mijn werk worden onderhouden door officieel dealer maar herstellingen gebeuren ook niet door officiële dealers.
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                X