Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand die Volvo's kan programmeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Iemand die Volvo's kan programmeren

Hey,

Zoals de titel al vermeld, zoek ik iemand die zijn weg weet met het programmeren van volvo's. Mijn broer heeft zo iemand gevonden voor zijn BMW om oa zijn angel eyes enzo te programmeren al DRL's.

Ik zou graag ook wat verandert zien aan mijn volvo zoals needle sweep, mistlampen als DRL's en nog een paar zaken. Wie weet iemand dat dit kan, gelieve mij via PM te contacteren. Prijs zullen we dan wel overeenkomen.

Alvast bedankt

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Ik denk niet dat het kan. Het netwerk en zijn protocollen zijn redelijk wat afgeschermd. In nl was er iemand die met een sniffer heel wat geanaliseerd heeft en zo een module gemaakt heeft om vanalles te programmeren op het melbussysteem (s60, v70, s80). Daar kroop een massa tijd en werk in om dat te ontwikkelen. Voor de v50 bestaat dat dus niet.
    Als ik het goed voorheb is dat zelfs een tijd tegengehouden geweest door Volvo zelf.
    En als het bestaat zal je veel centjes mogen leggen. Ijk vond het voor de v70 alvast niet de moeite.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      Ik denk niet dat het kan. Het netwerk en zijn protocollen zijn redelijk wat afgeschermd. In nl was er iemand die met een sniffer heel wat geanaliseerd heeft en zo een module gemaakt heeft om vanalles te programmeren op het melbussysteem (s60, v70, s80). Daar kroop een massa tijd en werk in om dat te ontwikkelen. Voor de v50 bestaat dat dus niet.
      Als ik het goed voorheb is dat zelfs een tijd tegengehouden geweest door Volvo zelf.
      En als het bestaat zal je veel centjes mogen leggen. Ijk vond het voor de v70 alvast niet de moeite.
      Echt? Als het dan echt zoveel geld gaat kosten hoeft het voor mij ook niet meer. Aangezien het dan niemand kan veronderstel ik dat hier een slotje op mag. Spijtig dat het niet gaat, maar als het niet lukt heb ik geen andere keus

Bedankt voor de info Bompa

Comment

Misschien een algemeen topic voor alle merken en wat zo de mogelijkheden van aanpassingen zijn per merk en type.
        en natuurlijk waar je er voor terechtkan.
        IRIDIUM
        Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
        Helderzienden

Comment

Working...
        X