Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijskaartje zetelverwarming bmw e92

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Prijskaartje zetelverwarming bmw e92

Hallo,

ben nu al een paar maanden op zoek naar een andere wagen.. Een 335i coupe, de zoektocht verloopt moeizamer dan gedacht, er komen wel behoorlijk wat knappe wagens online maar in mijn huidige wagen heb ik zetelverwarming... En wil dit nooit meer kwijt..

In veel van de 335's die te koop staan zit dit er niet in..

Is dit makkelijk in te bouwen?
    Wat zou dit kosten?

Ken er namelijk niks van..

Mvg Kevin :-)

Inbouw achteraf kan inderdaad, zie bijvoorbeeld http://www.amt.nl/Nieuws/Elk-garageb...g-inbouwen.htm
    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Ok thanks, heeft hier nog iemand ervaring mee?
      Moet niet perse met deze zijn :-)

Comment

Koopt u een setje op Ebay en bouw het zelf in ...voor minder dan 100 euro ben je gesteld

Comment

Koop gewoon bij BMW de nodige delen voor de zetelverwarming & installeer het zo nodig zelf. Maar het programmeren laat je door iemand anders doen dan de garage want die gaan bakken geld vragen. Op bimmerboard dacht ik dat er iemand dat kon programmeren voor 15 euro.

Comment

Bij BMW zal je voor de onderdelen alleen al een pak geld kwijt zijn, dan kan je beter op ebay.de kijken voor hetzelfde maar pakken goedkoper.

Is het niet zo dat bij bepaalde auto's soms de verwarmingselementen al in de zetels aanwezig zijn maar niet aangesloten? Ik meen mij zoiets te herinneren maar weet niet meer bij welk merk het was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Bij BMW zal je voor de onderdelen alleen al een pak geld kwijt zijn, dan kan je beter op ebay.de kijken voor hetzelfde maar pakken goedkoper.

Is het niet zo dat bij bepaalde auto's soms de verwarmingselementen al in de zetels aanwezig zijn maar niet aangesloten? Ik meen mij zoiets te herinneren maar weet niet meer bij welk merk het was.
              Ik had gehoord dat alle kabels enzo allemaal voorzien waren, maar ze juist nog moeten aangesloten worden. Of ze al in de zetels liggen zou ik niet weten.

Comment

Toch eens de moeite om dit eens na te gaan alvorens alle onderdelen aan te kopen.

Comment

Bedankt voor de reacties !

En als ik het op ebay zou zoeken, kan ik deze dan inbouwen op de plaats waar de standaard zetelverwarming zit bij bmw, op de middenconsole?

Gr Kevin

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hypex Bekijk Berichten
                    Bedankt voor de reacties !

En als ik het op ebay zou zoeken, kan ik deze dan inbouwen op de plaats waar de standaard zetelverwarming zit bij bmw, op de middenconsole?

Gr Kevin
                    Ik denk dat je eerst even wat meer informatie moet zoeken met hoe het juist allemaal in elkaar zit. Stel anders dezelfde vraag eens op bimmerboard. Die zullen je daar wel een antwoord kunnen op geven. Moest ik ze laten zetten, zou ik het knopje op het middenconsole zetten.

Comment

Het zou mij eerder straf lijken dat de elementen al in de zetel zouden zitten, zelfs dat de kabels er maar voor liggen...
                      In de automotive besparen ze de laatste 10 jaar op al wat ze kunnen. Dus ik denk ook op vlot 10 meter kabel en verwarmingselementen. Anders zou je 400€ optie betalen om een stekkertje in te pluggen en een knopje te voorzien
                      Moest het wel zo zijn, mag dat altijd even bevestigd worden, dan steek ik ook een knopje in mijn 91
                      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                      www.meevliegen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                        Het zou mij eerder straf lijken dat de elementen al in de zetel zouden zitten, zelfs dat de kabels er maar voor liggen...
                        In de automotive besparen ze de laatste 10 jaar op al wat ze kunnen. Dus ik denk ook op vlot 10 meter kabel en verwarmingselementen. Anders zou je 400€ optie betalen om een stekkertje in te pluggen en een knopje te voorzien
                        Moest het wel zo zijn, mag dat altijd even bevestigd worden, dan steek ik ook een knopje in mijn 91
                        Maar je moet het ook zo eens bekijken. Die draden zijn allemaal een cluster. En als er nu geen draden voor de zetelverwarming erin willen, moeten ze daarvoor een heel productieproces opstarten om de nieuwe cluster te maken zonder die voor de zetelverwarming. Het is dan veel goed goedkoper om maar 1 cluster, met alles erin te produceren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                          Maar je moet het ook zo eens bekijken. Die draden zijn allemaal een cluster. En als er nu geen draden voor de zetelverwarming erin willen, moeten ze daarvoor een heel productieproces opstarten om de nieuwe cluster te maken zonder die voor de zetelverwarming. Het is dan veel goed goedkoper om maar 1 cluster, met alles erin te produceren.
                          Zo werkt t idd tegenwoordig, zoals je zegt kost t teveel voor de fabrikant om voor elke wagen een andere kabelboom te maken.
                          The Swede verkocht er 1 van een vriend, wel Frankrijk, staat bij te koop op t forum
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                          X