Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stickers voor sticketbomb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Stickers voor sticketbomb

Sinds ik deze week uit vakantie ben & mijn laptop meehad. Heb ik ontdekt dat bij de veiligheidscontrole de bedienden niet echt goed gezind waren & met als resultaat dat er een diepe kras in mijn laptop zit. Zonde

Maar heeft er iemand nog stickers liggen die ik kan overkopen voor mijn pc te stickerbomben of hoe het ook noemt? Of heeft iemand een goed adresje waar je er zo kan kopen?

Alvast bedankt & ik hoor het wel van jullie

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Ge kunt op internet van die boeken kopen. Dat is een stickerbomb in 1 stuk, geen aparte stickers. Enkel op maat snijden en plakken dan.

Hochwertigste Car Wrapping Folie Mit Schutzlaminat. Mit Luftkanälen für eine leichte Montage.

Goedkoop is anders, zal idd wel goedkoper zijn om allemaal aparte stickers te plakken.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

ik bestel altijd stickers op etsy.com
      zitten altijd leuke dingen tussen

Comment

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

ik prefereer:
          post.jpg

Comment

Ik heb een tijdje geleden dit boek besteld.
            Stickerbomb (Paperback). A collectable, fully-peelable sticker book featuring illustration, graffiti and graphics. Features 250 specially commissioned...

Dit boek is nummer 1, en je hebt ook nog nummer2.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
              Ge kunt op internet van die boeken kopen. Dat is een stickerbomb in 1 stuk, geen aparte stickers. Enkel op maat snijden en plakken dan.

Hochwertigste Car Wrapping Folie Mit Schutzlaminat. Mit Luftkanälen für eine leichte Montage.

Goedkoop is anders, zal idd wel goedkoper zijn om allemaal aparte stickers te plakken.
              Ziet er in sommige gevallen wel nog vet uit. Zou dat dan als tuning tellen (tuningsattest)?

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                Ik heb een tijdje geleden dit boek besteld.
                Stickerbomb (Paperback). A collectable, fully-peelable sticker book featuring illustration, graffiti and graphics. Features 250 specially commissioned...

Dit boek is nummer 1, en je hebt ook nog nummer2.
                Ik heb deze besteld dankje voor de info de pc zal een totaal andere look krijgen.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

Post dan zeker maar een paar foto's!

Comment

Working...
                  X