Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 525i E34 1992 ==> LPI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] BMW 525i E34 1992 ==> LPI

Hey

Heeft er iemand toevallig nog een LPI installatie liggen die past in een BMW 525i van 1992?
    Want blijkbaar zijn deze zeeer(!) zeldzaam om te vinden.

Alvast bedankt!

Comment

Ik dank u voor de reactie maar aangezien mijn auto maar €500 heeft gekost. Is het ergens wel absurd om meer uit te geven dan de auto zelf. Ik zie overigens ook dat ze al 4 jaar oud zijn.. Voor die prijs kan je al bijna een nieuwe plaatsen, niet?
      Heeft niemand iets tweedehands liggen die hij/zij niet meer gebruikt?

Comment

Voor een deftige installatie mag je toch 2000 tot 2500 euro rekenen hoor. Kijk maar uit dat je de miserie van een ander niet overkoopt. Mss overwegen om de 525i in te ruilen voor een 525tds? Zal goedkoper uitkomen denk ik.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emin Bekijk Berichten
          Ik dank u voor de reactie maar aangezien mijn auto maar €500 heeft gekost. Is het ergens wel absurd om meer uit te geven dan de auto zelf. Ik zie overigens ook dat ze al 4 jaar oud zijn.. Voor die prijs kan je al bijna een nieuwe plaatsen, niet?
          Heeft niemand iets tweedehands liggen die hij/zij niet meer gebruikt?

Dat is een installatie van prins en voor 2500euro kom je niet toe.

Comment

Dat kan ik miss overwegen idd, maar heb momenteel iemand gevonden die een LPI installatie heeft voor een 6 cilinder bmw. De installatie zelf is volgens hem van 2005 waar hij maar €300 voor vraagt.
            Volgens de verkoper is de lpi-installatie conform en werkt hij nog.. Nu begin ik wel te twijfelen als die prijzen zo zie.. er is idd een verschil tussen 2500 en 300..
            Last edited by ; 27/09/2012, 15:09.

Comment

300 euro voor een okkazieinstallatie is normaal, je krijgt dat anders toch niet verkocht

je moet wel iemand vinden die je attesten wil schrijven want zelf-inbouw mag niet meer

Comment

Ik denk dat dat wel moet lukken, zou een gewone lpg/lpi installateur niet beginnen aan de inbouw en de keuring van zo'n occasieinstallatie op een wagen?
                Dat zou nogal geld uitsparen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emin Bekijk Berichten
                  Ik denk dat dat wel moet lukken, zou een gewone lpg/lpi installateur niet beginnen aan de inbouw en de keuring van zo'n occasieinstallatie op een wagen?
                  Dat zou nogal geld uitsparen..
                  Banee. Want als die niet werkt zal hij zeggen dat het materiaal al defect was en zal jij zeggen dat het zijn schuld is.
                  En wat als het blok in de soep draait? Slecht materiaal of slechte installatie? Wie aansprakelijk?
                  Die installateur kan er alleen maar miserie mee hebben en kan geen eer uit zijn werk halen. Dus waarom zou die dat doen...

Ik versta niet waarom mensen dat zelf niet inzien. Ge moet als dealer een écht kalf zijn om een occasie installatie van god weet waar in een wagen te beginnen bouwen...
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                    Banee. Want als die niet werkt zal hij zeggen dat het materiaal al defect was en zal jij zeggen dat het zijn schuld is.
                    En wat als het blok in de soep draait? Slecht materiaal of slechte installatie? Wie aansprakelijk?
                    Die installateur kan er alleen maar miserie mee hebben en kan geen eer uit zijn werk halen. Dus waarom zou die dat doen...

Ik versta niet waarom mensen dat zelf niet inzien. Ge moet als dealer een écht kalf zijn om een occasie installatie van god weet waar in een wagen te beginnen bouwen...
                    Dat denk ik er ook van! Als de 525i te veel verbruikt doe hem weg en koop een 525tds of beter nog een 318tds, 318d, 320d... Die 2.5 tds heeft zijn taksen immers tegen
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Momenteel rij ik er nog niet mee. Maar de boodschap is duidelijk, als je het moet laten doen doe het bij een deftig installateur. Ik denk dat ik het toch op benzine ga houden, misschien wel duur, maar vervuilt minder dan diesel en dus is dat het belangrijkste.
                      Danku wel voor de feedback, hier mag een slotje op

Comment

Working...
                      X