Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn site staat in mijn onderschrift :p
Maar om eerlijk te zijn, ik handelde vroeger zelf met de flussigummi, ze hadden mij ook wijsgemaakt dat de Amerikaanse verboden is.
Plasti dip voor velgen is de zelfde als voor andere doeleinden. Het enige verschil met sie velgenpakketen is dat je daar kaartjes bijkrijgt om tussen de band en velg te steken, voor de rest dezelfde bussen.
Verstuurd van mijn ST25i met Tapatalk
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
je MOET het aanbrengen met de band op de velg, anders kan je opnieuw beginnen hé
had mijn bussen via plastidip.eu ofzoiets gekocht, was 11 of 12euro
Een volledige velgenkit met 4 flessen en kaartjes op amazon gekocht voor 43euro (die samenstelling is iets anders van een velgenkit dan gewone mat zwarte)
Mijn wintervelgen zijn nu zo'n half jaar geplastidipt. Nog geen problemen mee gehad van afpelling ofzo.
gewoon met de hogedruk over en ze zijn weer proper
je MOET het aanbrengen met de band op de velg, anders kan je opnieuw beginnen hé
had mijn bussen via plastidip.eu ofzoiets gekocht, was 11 of 12euro
Een volledige velgenkit met 4 flessen en kaartjes op amazon gekocht voor 43euro (die samenstelling is iets anders van een velgenkit dan gewone mat zwarte)
heb al verschillende sites tegen gekomen.
op amazon.de idd de beste deal
Kaufen Sie mibenco 61001103 Felgenfolie Set, 4 x 400 ml, Schwarz Matt im Auto & Motorrad-Shop auf Amazon.de. Große Auswahl und Gratis Lieferung durch Amazon ab 29€.
al kan het zijn dat een maat van me een spuitpistool en potten koopt, dan kan ik van hem 4x400ml overkopen.
dus als ge niet oppast zijn uw velgen daarna bijna een kilo zwaarder?
zal ik dan wel 'gewone' lak gebruiken, voor de prijs van de lak moet ik het precies niet laten. Zelfs me het zanstralen erbij kom ik nog goedkoper uit...
ja dat is echt goedkoop, versturen die dat ook naar Belgie? Ik heb een account op amazon maar krijg een foutmelding.
Ik heb ook nog niet geprobeerd. Ben meer een ebay dan amazon koper. Maar ga dit pakket wel aanschaffen want men maat wil dit pas in de zomer doen en daar wil ik niet op wachten. Zeker niet voor die 38euro voor 4x400ml + gratis verzending + papiertjes voor afplakken + microvezel doek.
Comment