Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti dip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
    Onlangs gehoord, dat de plasti dip uit USA een bestanddeel bevat dat niet in europa verkocht mocht worden en mogelijk bij douane tegen gehouden wordt?
    Klopt niet..dat is een fabeltje dat Flussigummi (Duitsland) de wereld in stuurt. Die van USA mag wel niet met luchtvracht getransporteerd worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
      Klopt niet..dat is een fabeltje dat Flussigummi (Duitsland) de wereld in stuurt. Die van USA mag wel niet met luchtvracht getransporteerd worden.
      Jij werkt zeker voor plastidip?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
        Jij werkt zeker voor plastidip?
        Mijn site staat in mijn onderschrift :p
        Maar om eerlijk te zijn, ik handelde vroeger zelf met de flussigummi, ze hadden mij ook wijsgemaakt dat de Amerikaanse verboden is.

Comment

Vraagje: bestaat de plasti-dip voor VELGEN ook in een andere kleur dan mat zwart ??
          2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
          2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
            Vraagje: bestaat de plasti-dip voor VELGEN ook in een andere kleur dan mat zwart ??

Er bestaan reeds een pak andere kleuren en ze zijn continu bezig nieuwe kleuren aan te maken.

Comment

Plasti dip voor velgen is de zelfde als voor andere doeleinden. Het enige verschil met sie velgenpakketen is dat je daar kaartjes bijkrijgt om tussen de band en velg te steken, voor de rest dezelfde bussen.

Verstuurd van mijn ST25i met Tapatalk
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Bedankt voor de antwoorden !
                2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Bestaat er ook glanzende zwarte plastip voor de velgen?
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

@DimitriBRP: Heb je nog die plastidip grijs & glossifier in spuitbussen?

Comment

ik zou dit ook eens willen proberen, men velgen mat zwart spuiten, past mooi bij de zwarte kleur en zwarte achterruiten.

hoelang blijft de plasti dip op de velgen, ik lees soms 3 maand, 6maand, een jaar...

is dit makkelijk te doen in de buitenlucht en zonder de banden er af te halen?

die glow in the dark plasti dip, is dat even makkelijk aan te brengen als gewone kleuren?

Wat is de goedkoopste internetprijs. Hier vind ik er aan 14 euro
                      Tweedehands of nieuwe Auto Diversen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

maar misschien via het forum is er een betere prijs?
                      Last edited by Liquid Li0n; 24/02/2013, 22:55.
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

je MOET het aanbrengen met de band op de velg, anders kan je opnieuw beginnen hé

had mijn bussen via plastidip.eu ofzoiets gekocht, was 11 of 12euro
                        Een volledige velgenkit met 4 flessen en kaartjes op amazon gekocht voor 43euro (die samenstelling is iets anders van een velgenkit dan gewone mat zwarte)

Comment

Mijn wintervelgen zijn nu zo'n half jaar geplastidipt. Nog geen problemen mee gehad van afpelling ofzo.
                          gewoon met de hogedruk over en ze zijn weer proper
                          BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                            je MOET het aanbrengen met de band op de velg, anders kan je opnieuw beginnen hé

had mijn bussen via plastidip.eu ofzoiets gekocht, was 11 of 12euro
                            Een volledige velgenkit met 4 flessen en kaartjes op amazon gekocht voor 43euro (die samenstelling is iets anders van een velgenkit dan gewone mat zwarte)
                            heb al verschillende sites tegen gekomen.
                            op amazon.de idd de beste deal

Kaufen Sie mibenco 61001103 Felgenfolie Set, 4 x 400 ml, Schwarz Matt im Auto & Motorrad-Shop auf Amazon.de. Große Auswahl und Gratis Lieferung durch Amazon ab 29€.

al kan het zijn dat een maat van me een spuitpistool en potten koopt, dan kan ik van hem 4x400ml overkopen.

Comment

hebt ge 1 volledige bus nodig voor 1 velg?
                              www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                hebt ge 1 volledige bus nodig voor 1 velg?
                                op een ander forum gelezen dat er iemand 3 spuitbussen heeft gebruikt en 5 a 6 lagen per velg.

eerste heel dun laagje:

2-3 laagje drogen

Laatste laag is droog

Last edited by Liquid Li0n; 26/02/2013, 00:10.

Comment

dus als ge niet oppast zijn uw velgen daarna bijna een kilo zwaarder?

zal ik dan wel 'gewone' lak gebruiken, voor de prijs van de lak moet ik het precies niet laten. Zelfs me het zanstralen erbij kom ik nog goedkoper uit...
                                  www.peugeotforum.be

Comment

ja dat is echt goedkoop, versturen die dat ook naar Belgie? Ik heb een account op amazon maar krijg een foutmelding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                      ja dat is echt goedkoop, versturen die dat ook naar Belgie? Ik heb een account op amazon maar krijg een foutmelding.
                                      Ik heb ook nog niet geprobeerd. Ben meer een ebay dan amazon koper. Maar ga dit pakket wel aanschaffen want men maat wil dit pas in de zomer doen en daar wil ik niet op wachten. Zeker niet voor die 38euro voor 4x400ml + gratis verzending + papiertjes voor afplakken + microvezel doek.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

ja want heb mijn kit ook zelf op amazon besteld.
                                        40euro geloof ik vanuit duitsland. ik heb er 4 lagen mee gezet per velg

Comment

volledige wagen plasti dippe komt neer op 650 euro

Comment

Working...
                                          X