Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti dip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

gaat over velgen

Comment

ik zoek 1 spuitbus plasti dip => kleur: zwart
      Wie doet mij het beste voorstel?
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
        ik zoek 1 spuitbus plasti dip => kleur: zwart
        Wie doet mij het beste voorstel?
        als je er maar 1 zoekt ben je hiermee wel geholpen:
        Tweedehands of nieuwe Auto Diversen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

als je een set wilt: kijk hier op amazon:
        Kaufen Sie mibenco 61001103 Felgenfolie Set, 4 x 400 ml, Schwarz Matt im Auto & Motorrad-Shop auf Amazon.de. Große Auswahl und Gratis Lieferung durch Amazon ab 29€.
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Ik wou de plasti dip bestellen maar kwam op dat hij niet geleverd kan worden naar dat adres? Vind het raar want de spuitbushulp gaat dan weer wel.
          (via amazon)

Comment

OK en verder nagekeken. Producten onder druk worden niet internationaal verstuurd. Damn. Andere plaats zoeken om ze te bestellen.

Comment

Via amazon.de is het mij vorige week nog gelukt om een set van 4 spuitbussen plasti dip te bestellen. Ik had die toen voor 43 euro thuis geleverd, nergens goedkoper te vinden volgens mij.

Comment

Hoe heb je dit dan gedaan? Kreeg je geen melding dat ze dit niet verzenden?

Comment

OK heb het al gevonden (sorry voor de vele replies)
                  Andere leverancier gekozen en dan gaat het ineens wel. Morgen aan mijn schoonvader vragen of hij dat even betaald met zijn visa. Hebben dit zelf niet.

Alvast bedankt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                    @RStim , wij spuiten wekelijks volledige wagens, geef me een mailtje en ik maak je een offerte

@Greg , fout, wij zijn goedkoper , wij bestellen rechtstreeks bij Plasti-dip , scheelt ook nog eens de transport-kosten vanaf de UK dus op een setje spuitbussen heb je al snel 10-20% bespaard en we hebben mega voorraad

@realgenius , afhankelijk van kleur , maat en design van je velgen heb je 4-8 spuitbussen nodig, maar wil je een super resultaat dan breng je best je velgen binnen dan spuiten we die in de spuit-cabine , bespaart je veel werk en is uiteindelijk niet veel duurder voor wel een perfect resultaat.

@BrunoL ik wil ook wat spuitbussen bestellen hoe kan ik u bereiken?? hebde een site ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                      volledige wagen plasti dippe komt neer op 650 euro
                      is dat het kostprijs als je het zelf doet of laat doen?

Comment

iemand interesse in 4 x transparant en 2 x glossifier

Comment

Ik wel in 2x transparant afhankelijk van de prijs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nilske1985 Bekijk Berichten
                            Ik wel in 2x transparant afhankelijk van de prijs?
                            16€ per bus zonder verz

Comment

Zoek even wat advies:
                              ik wil een nissan juke laten plastidippen maar kom er niet uit welke kleuren.
                              Iemand misschien wat advies?

Comment

Daarjuist een nieuw merk gevonden. De tegenhanger van Plasti Dip maar veel goedkoper.

Auto Tuning & Styling mit Qualitätsprodukten von FOLIATEC ✓ DIY-Produkte ✓ Lacke, Folien & Accessoires ➤ Jetzt entdecken!

Comment

Heb beide al gebruikt en die van Foliatec heeft toch maar een zeer matige hechting...

Comment

Ik heb ook de foliatec houdt nochtans heel goed. Ook al veel met de hoge druk op gezeten, lost niet.
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Kan je een clear bra vervangen door Plasti Dip Clear op bijvoorbeeld een voorste bumper te beschermen tegen steenslag?

Comment

Ik heb Plastidip besteld op cardipnl.com. erg goede kwaliteit en ze verzenden ook naar belgie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bruto Bekijk Berichten
                                          Ik heb Plastidip besteld op cardipnl.com. erg goede kwaliteit en ze verzenden ook naar belgie
                                          Heb een week geleden ook een bus besteld via hun. Zeer goede service (had hun gemaild met een vraag en een half uur erna al antwoord terug) en de échte plastidip van USA.

Comment

Working...
                                          X