gaat over velgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Plasti dip
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenik zoek 1 spuitbus plasti dip => kleur: zwart
Wie doet mij het beste voorstel?
Tweedehands of nieuwe Auto Diversen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.
als je een set wilt: kijk hier op amazon:
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten@RStim , wij spuiten wekelijks volledige wagens, geef me een mailtje en ik maak je een offerte
@Greg , fout, wij zijn goedkoper , wij bestellen rechtstreeks bij Plasti-dip , scheelt ook nog eens de transport-kosten vanaf de UK dus op een setje spuitbussen heb je al snel 10-20% bespaard en we hebben mega voorraad
@realgenius , afhankelijk van kleur , maat en design van je velgen heb je 4-8 spuitbussen nodig, maar wil je een super resultaat dan breng je best je velgen binnen dan spuiten we die in de spuit-cabine , bespaart je veel werk en is uiteindelijk niet veel duurder voor wel een perfect resultaat.
@BrunoL ik wil ook wat spuitbussen bestellen hoe kan ik u bereiken?? hebde een site ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichtenvolledige wagen plasti dippe komt neer op 650 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nilske1985 Bekijk BerichtenIk wel in 2x transparant afhankelijk van de prijs?
Comment
-
Ik heb ook de foliatec houdt nochtans heel goed. Ook al veel met de hoge druk op gezeten, lost niet.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bruto Bekijk BerichtenIk heb Plastidip besteld op cardipnl.com. erg goede kwaliteit en ze verzenden ook naar belgie
Comment
Comment