Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijne is volledig geplasti-dipped en carwash hoge druk is geen probleem. Natuurlijk niet té dicht bij de randjes gaan, maar heb er tot nu toe geen problemen mee.
Voor het spuiten, voorbereiding is het belangrijkste en dat de auto volledig droog is. Ook aan de rubbers, klinken, spiegels waar vaak nog water uit druppelt.
Prijs, kan van 500 tot 1500 euro, verschilt per grootte van wagen en welke kleur soms (Gloss/matte). Ook zijn er veel die slechte kwaliteit leveren...
Ik heb de mijne vlak over de Nederlandse grens in Beek, de Makado bij Halfords gekocht ,dacht 18 € los per spuitbus. Ze worden ook per 4 verkocht voor de velgen en is dan iets voordeliger
Ik heb de mijne vlak over de Nederlandse grens in Beek, de Makado bij Halfords gekocht ,dacht 18 € los per spuitbus. Ze worden ook per 4 verkocht voor de velgen en is dan iets voordeliger
Wij bieden ze nu per 4 aan voor 59 euro.
Voor 15u besteld = volgende dag geleverd. (indien elektronische betaling).
Ooit wat gekocht en nooit iets ontvangen en ik niet alleen, bedrog!
Na de eerste probeersels niets meer van gehoord.
Er waren er veel die vragen hadden maar er kwamen geen antwoorden meer.
En nu is hij terug.....ben benieuwd.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Ooit wat gekocht en nooit iets ontvangen en ik niet alleen, bedrog!
Ben inderdaad de eigenaar, ben op verschillende fora actief en board sponsor op BB.
En dat zou me ten sterkste verbazen maar we betreuren je slechte ervaring, ik stuur je even een PB om de zaak te onderzoeken en tot een goed einde te brengen!
Na de eerste probeersels niets meer van gehoord.
Er waren er veel die vragen hadden maar er kwamen geen antwoorden meer.
En nu is hij terug.....ben benieuwd.
Dit is niet mijn topic en ik denk niet dat het de bedoeling is om hier dagelijks te spammen.
We zijn verder gewoon bereikbaar via mail, telefoon, facebookpagina, om vragen te beantwoorden en ben in feite nooit "weg" geweest.
Wegens tijdgebrek niet meer zo actief op AF nee, dat klopt.
Hoe moeilijk is het nu om je velgen in een laagje Plasti Dip te steken? Wij testten het uit met twee verschillende merken van deze synthetische rubber om enkele besluiten te trekken.
Interessant, ben ook van plan om een setje velgen dat ik net aangekocht heb te dippen.
Bestaat er eigenlijk ook glanzende plastidip in spuitbussen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Interessant, ben ook van plan om een setje velgen dat ik net aangekocht heb te dippen.
Bestaat er eigenlijk ook glanzende plastidip in spuitbussen?
De Glans (Glossifier) is vind je onder de Finishing Coats, deze breng je aan als afwerkingslaag nadat de velg mat is gespoten.
Echter vind ik de Glossifier persoonlijk niet van zeer goede kwaliteit (toont een beetje vettig).
Mat daarentegen ziet er heel strak en egaal uit.
Ben inderdaad de eigenaar, ben op verschillende fora actief en board sponsor op BB.
En dat zou me ten sterkste verbazen maar we betreuren je slechte ervaring, ik stuur je even een PB om de zaak te onderzoeken en tot een goed einde te brengen!
Dit is niet mijn topic en ik denk niet dat het de bedoeling is om hier dagelijks te spammen.
We zijn verder gewoon bereikbaar via mail, telefoon, facebookpagina, om vragen te beantwoorden en ben in feite nooit "weg" geweest.
Wegens tijdgebrek niet meer zo actief op AF nee, dat klopt.
Kan mis zijn maar was die fel blauwe BMW niet van u?
Dacht dat het daar was dat men niemand kon bereiken via mail, FB en hier.
Kan het verkeerd op hebben ook hoor.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment