Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Daily trackwagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Daily trackwagen

Ik ben op zoek naar iets wat ik kan inschrijven als daily maar even goed op circuit kan.
    Budget is iets van een 4.000€.

Dat wil zeggen dat ik iets zoek in de trant van 106 rallye/ gti, saxo vts, clio RS (oudere modellen natuurlijk ), ...

Hoe lichter qua gewicht hoe liever dan hoeft het geen zware motor te zijn om toch wat vooruit te gaan . Dat is dan ook positief naar inschrijving / tax en verzekering.

Voorkeur gaat ook uit naar iets turboloos, altijd wat schrik dat die kapot gaan en das duur om te herstellen. Liefst ook niet al te exotisch, kwestie van makkelijk stukken of accessoires te vinden.

Een div 1 rallywagen is natuurlijk zeker welkom, moet ik zelf niet meer gaan ombouwen.

Voorlopig vind ik deze interessant :

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Trouvez des voitures d'occasion à petit prix près de chez vous. Faites de bonnes affaires sur le plus grand choix d'articles avec 2ememain

Maar meer opties en keuzes zijn welkom natuurlijk .

edit : na 4 dagen eindelijk reactie op mijn mail ivm diene 106, is al verkocht...
    Last edited by ; 05/10/2012, 00:15.

Deze 205, met da budget kunt ge er dan nog een kooi in steken.

Comment

misschien net buiten het budget, maar prijs is nog bespreekbaar!
      is een zeer net exemplaar, kom deze altijd tegen als ik naar mijn vriendin rij.
      En staat al een eindje te koop dus misschien kun je nog wat van de prijs afsnoepen

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
      Last edited by ; 04/10/2012, 22:06. Reden: juiste link

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
        http://www.autoforum.be/showthread.p...-205-gti/page3

Deze 205, met da budget kunt ge er dan nog een kooi in steken.
        Mja, is 'maar' 1.6 gti, dan toch liever een 1.9 .

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
        misschien net buiten het budget, maar prijs is nog bespreekbaar!
        is een zeer net exemplaar, kom deze altijd tegen als ik naar mijn vriendin rij.
        En staat al een eindje te koop dus misschien kun je nog wat van de prijs afsnoepen

http://www.2dehands.be/autos/autos/r...l=&pc_id=&afd=
        Had die idd ook zien staan maar iets te duur.
        Denk niet dat ie genoeg van zijn prijs zal afdoen om interessant te zijn.
        Is dezelfde als uit mijn link met vergelijkbare km-stand maar wel 2.000€ duurder .

Comment

Hey Bjorn,

diene eerste link van u, daar heb ik ook al een paar keer naar gekeken.
          interessant aanbod en die bakskes zijn echt bommekes!
          Als je er dan nog eens het interieur en dergelijke uithaalt.... :-p

greets

Comment

als je niet vies bent van eentje met het stuur aan de andere kant :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
              http://classifieds.pistonheads.com/c...st-road/803442

als je niet vies bent van eentje met het stuur aan de andere kant :p
              is dit niet de wagen geweest van een forumganger?? Heeft hier ook tekoop gestaan (als ik mij niet vergis)
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Als het stuur aan de verkeerde kant mag staan, overweeg dan zeker een Civic EG VTI! Standaard zowat 1100kg en 160pk.
                Plus het voordeel, ge kunt daar héél gemakkelijk een ander blok inleggen als het ooit "nodig" is, dat zien ze op de keuring nooit aangezien die Honda blokjes allemaal 100% op elkaar lijken. Zo'n gestripte EG met een B18C motor uit de Integra erin met 200pk ---> Absurd snel!
                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                Honda Del Sol - 120pk

Comment

Golf 3 2.0 16V (motortype: ABF)

Die kunnen wel wat verdragen en 150pk in een auto van -+ 900kg is best wel fun lijkt me?

Comment

Daarnet beslist om die Peugeot rally 1.6 te kopen die hier een eind verder te koop staat.
                    Kameraad meegenomen (heeft jaren bij Peugeot gewerkt) en hij ziet geen zware problemen. Heb schoon stuk van de prijs kunnen doen. Heb nu nog schoon budget over om em om te bouwen.

Qua vermogen niet te vergelijken met die van hier boven, maar wel lekker licht .
                    Nu op het gemak op zoek naar allerhande onderdelen, te beginnen met originele rallye velgen (liggen nu stomme alu velgen op ).

Comment

Daar gaat ge plezier mee beleven. Die dingen kunt ge zooo dwars zetten omdat de kont niks weegt.

Comment

Ik hoop idd dat ik er veel plezier zal aan beleven .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                          Daarnet beslist om die Peugeot rally 1.6 te kopen die hier een eind verder te koop staat.
                          Kameraad meegenomen (heeft jaren bij Peugeot gewerkt) en hij ziet geen zware problemen. Heb schoon stuk van de prijs kunnen doen. Heb nu nog schoon budget over om em om te bouwen.

Qua vermogen niet te vergelijken met die van hier boven, maar wel lekker licht .
                          Nu op het gemak op zoek naar allerhande onderdelen, te beginnen met originele rallye velgen (liggen nu stomme alu velgen op ).
                          dikke proficiat met de aankoop en zeker een topic aanmaken
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Proficiat! heb ook een tijdje zitten zoeken naar een maar vond geen deftige.

Hoop hem dan eens tegen te komen he! de kans zal wel groot zijn dat ik hem wel eens in ieper spot als ik van mijn werk kom
                            welk model is het? de mk1 of mk2?

Comment

Is een witte phase 2 van '97.
                              Is eigenlijk een procar, zelfde als een rallye maar met andere velgen (alu maar vind de witte steelies van de rallies 1000x mooier).

Een topic zal zeker nog volgen, eerst gaan halen en deftige foto's nemen enzo hé .

Comment

Is dat ne 1.6? d8 dat procar altijd ne 1.4 met 75 pk hadden.
                                Heb zelf nog met ne XSI 95 pk gereden ,zalig machientje.
                                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

BJORN, fotoooooo's!!!!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                    BJORN, fotoooooo's!!!!!!!!
                                    Ben een topic gestart .

Comment

Working...
                                    X