Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor een eerste kar waar je moet mee leren rijden en je eindwerk moet op doen maakt die bluts geen zak uit. Als je later vast werk hebt dan kun je die deuren nog altijd uitdeuken/vernieuwen.
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
zoekertje verwijdert, had al zo'n vermoeden...voor de deur toen ik stopte stond er een w210 en de 124 stond met z-platen andersom geparkeerd
de 124 stond mooi was 93...maar toch heel beperkte roest aan 3 wielkasten, mijn buitenslaper van 91 had dat niet
ook was volgens mij de auto niet gekeurd, op het kaartje op de zetel stond 2500 handelaarsprijs, op de mg ernaast ernaast stond prijs keuringsvrij
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
De verkoper, de bluts in de deur , de grille , de pinkers , de krassen , het interieur , de krikpunten die WEG waren (gewoon plaatjes over gezet lol)... etc...
Ga zondag al naar een andere W201 gaan kijken...
Ben vandaag gaan kijken. Ga hem 99% zeker kopen.
heeft redelijk wat optie's
- 5e versnelling
- electrische ramen voor
- armsteun
- fake heckrollo
liggen nu OZ velgen op en "krijg" ik er bij. + een set staal.
Iemand interesse in OZ velgen?
m.a.w. ik wil / ga hem kopen....
Comment