Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Antenne auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Antenne auto

Beste medeleden,

heb zopas een nieuwe wagen gekocht, een toyota corolla verso model 2004, bouwjaar 2005.

Alles dik in orde, ben er zéér content van, 1 probleempje:

De antenne is nogal lang en raakt bij het binnenrijden van de garage telkens de poort.
    Het is nu nog niet zo erg, maar vanaf dat het gaat vriezen zou hij toch in de garage moeten, zonder elke dag antenne af te schroeven en er terug op te zetten.

Weet iemand of er kortere antennes bestaan? (heb al tunningantennes gezien op ebay zijn maar half zo groot, maar weet niet of die iets waard zijn...

Iemand ervaringen en/of tips?

Alvast bedankt!!

greetz

een navi antenne van een citroen C5 erop zetten, ontvangst is even goed en de antenne zelf is 5cm lang

Comment

zo eentje dus, kostprijs is nog geen 10euro

Comment

Tegenover mij op het werk staat altijd een C5... Die gewoon losdraaien dus...
        Nee nee grapje, ... zal eens zoeken waar ik deze kan vinden, thx!

Comment

De banden aflaten en terug oppompen is ook geen optie ?

Mooi , die kleine antenne . Zal eens rondkijken waar ik hier zo'n antenne kan scoren

Heb je ook foto's van je nieuwe aanwinst ? (maak ff een topic aan , je bent hier nu toch )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voodoo007 Bekijk Berichten
            Tegenover mij op het werk staat altijd een C5... Die gewoon losdraaien dus...
            Nee nee grapje, ... zal eens zoeken waar ik deze kan vinden, thx!
            ik heb die gewoon bij een citroen dealer besteld

Comment

Kzou ook een korte antenne wille voor de leon, maar de oude kan er niet afgedraaid worden..
              BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                De banden aflaten en terug oppompen is ook geen optie ?

Mooi , die kleine antenne . Zal eens rondkijken waar ik hier zo'n antenne kan scoren

Heb je ook foto's van je nieuwe aanwinst ? (maak ff een topic aan , je bent hier nu toch )

Zal morgen foto's nemen, als ik op een schappelijk uur thuis ben.
                Het is een gewone wagen, gekocht van gepensioneerden.
                Hoop er nog eens 7 jaar en 135.000km mee te doen.
                Moet nog nieuwe bandjes leggen vanachter binnenkort, maar voor de rest dik in orde (hoop ik toch)
                Het was niet de goedkoopste wagen, maar je het is toyota.. hoop dat deze nog een goede is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  ik heb die gewoon bij een citroen dealer besteld
                  Dus dat past altijd?
                  10 euro bij een citroen dealer???

Comment

Was wel een "zwarte"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                      Was wel een "zwarte"
                      ??? Een zwarte antenne zou mij niet storen...
                      Nee maar of het nu 10euro zonder btw is of 12,10 met btw, maakt nu ook weer niet zoveel uit..
                      Liefst met BTW dan steun ik mijn vaderland nog ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Kzou ook een korte antenne wille voor de leon, maar de oude kan er niet afgedraaid worden..
                        Lukt wel ze kevin, zelfde systeem als bij een 6l ibiza, losdraaien en dan hard trekken ( geen schrik hebben, je maakt er niks kapot mee)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voodoo007 Bekijk Berichten
                          Dus dat past altijd?
                          10 euro bij een citroen dealer???
                          Kan minder geweest zijn en die passen op alle Vag wagens

Comment

Kan minder geweest zijn en die passen op alle Vag wagens
                            vag??

Comment

volkswagen-audi-skoda-..

Comment

Zou ik dit riskeren??

Ik ken er echt niets van, dacht dat een antenne niet universeel was...

Alvast iedereen bedankt voor de hulp

Comment

Zou ook wel een kortere willen op de leon, maar geen idee hoe het moet.

Comment

Lukt wel ze kevin, zelfde systeem als bij een 6l ibiza, losdraaien en dan hard trekken ( geen schrik hebben, je maakt er niks kapot mee)
                                    Serieus?en is da die enkel van Citroen die passen? Want in de auto 5 hebben ze ook van die korte.
                                    BMW X5 45e

Comment

Ik heb eentje van een Polo 6R gestoken, zijn ook korter dan de originele. Wel langer dan die van Citroën.
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Serieus?en is da die enkel van Citroen die passen? Want in de auto 5 hebben ze ook van die korte.
                                        ja auto 5 weet ik niet, ik heb dat gewoon getest met de antenne van de buurman en dat paste perfect.
                                        naar de citroen dealer gegaan -> navigatieantenne van een C5 gaan halen en klaar

Comment

Working...
                                        X