Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe Toyota verkopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Hoe Toyota verkopen?

Heb een toyota avensis te koop . Bj 2000, weinig km, break, 2.0td, full options behalve leder, 175.000 km.
    Heeft schade. maar rijdt nog perfect, zou hier in België wel niet meer door de keuring geraken doordat er een paaltje in de zijkant staat. (Vanachter serieus geraakt, aan de koffer) Maar zoals gezegd motor tip top in orde, altijd officiële dealer op onderhoud geweest, vanbinnen perfect in orde.
    Passagiersdeur gaat moeilijker (lees slecht) open.

Hoe zou ik zo'n auto verkopen?

Voor onderdelen of voor export?

Iemand hier ervaring of tips mee/voor?
    Staat niet onder de voeten, maar bon, staat bij mijn ouders en verzekering is ondertussen afgelopen...

export.
    gewoon op kapaza of 2dehands zetten en je hebt al meteen een mailbox vol (zeker bij een toyota)

Comment

Ik zou er niet aan beginnen om dat ding in onderdelen te verkopen. Dat gaat je veel tijd en energie kosten en het gaat je nauwelijks wat opleveren. Aan de eerste de beste opkoper meegeven dus voor export
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
        export.
        gewoon op kapaza of 2dehands zetten en je hebt al meteen een mailbox vol (zeker bij een toyota)
        Ja maar ik ken dat...
        Had overtijd ramen om gratis weg te geven. Heeft me 4 weken geduurd voor ze erom kwamen...
        Staat bij mijn ouders onder de carport en met dit vriesweer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          Ik zou er niet aan beginnen om dat ding in onderdelen te verkopen. Dat gaat je veel tijd en energie kosten en het gaat je nauwelijks wat opleveren. Aan de eerste de beste opkoper meegeven dus voor export
          De 1e de beste daarom mss niet, maar idd zal zoiets moeten worden... thx voor de tips...

Comment

export is your friend . Gezien de bwj moet je er niet veel voor verwachten

Comment

Ge kunt ook altijd zelf opkopers contacteren om te zien wat zeje voor de auto zouden willen geven.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
              X