Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bijstandsverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] bijstandsverzekering

Welke bijstandsverzekering hebben jullie en hoe tevreden zijn jullie hierover?

Ik ben op zoek naar één voor het geval dat ik eens lekke band heb (heb géén reservewiel) of voor als mijn batterij eens plat gaat.

Heb vroeger vaak bij total getankt, maar dan vergeet je dat eens en ben je een week niet gedekt... Om dat te vermijden wil ik een echte nemen.

Ik kom zelden in het buitenland, als het al eens voorvalt is het in één van onze buurlanden.

Touring heeft er nu één van 5€ per maand, bandenpech inbegrepen.
    Iemand hier ervaringen mee?

Misschien iemand ervaring met DVV assistance?

ING heeft ook verschillende formules, wel telkens inclusief bijstand aan personen. Wel zo handig als je ook wel eens gaat skiën bv.
    Duurder dan Touring en Ethias, wel mét vervangwagen én geen kilometerfranchise.

Ze werken samen met Inter Partner Assistance, die een heel uitgebreid netwerk hebben, waardoor de aanrijtijden kort kunnen gehouden worden.

Al diverse keren nodig gehad (van platte band voor mijn deur over lege bat in de Ardèche tot een koprol op de afrit van de E403) en altijd héél tevreden over de snelheid en de service (vervangend vervoer, vervangwagen,...

Kijk eens op de site, je kunt er alles uitrekenen en je hoeft er geen client te zijn

BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
    BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
    Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013

Sent from my iPhone using Tapatalk
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voodoo007 Bekijk Berichten
      Welke bijstandsverzekering hebben jullie en hoe tevreden zijn jullie hierover?

Ik ben op zoek naar één voor het geval dat ik eens lekke band heb (heb géén reservewiel) of voor als mijn batterij eens plat gaat.

Heb vroeger vaak bij total getankt, maar dan vergeet je dat eens en ben je een week niet gedekt... Om dat te vermijden wil ik een echte nemen.

Ik kom zelden in het buitenland, als het al eens voorvalt is het in één van onze buurlanden.

Touring heeft er nu één van 5€ per maand, bandenpech inbegrepen.
      Iemand hier ervaringen mee?

Misschien iemand ervaring met DVV assistance?

Informeer even bij je BA-auto verzekeraar , daar kan je bijkomend
      een bijstandsdekking afsluiten ( die dan zowel geldig is voor het voertuig
      als voor de personen )

Comment

geen . Ik zal eens naar mijn verzekeringsagent mailen of het ergens in inbegrepen zit zonder ik er weet van heb.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik heb europe assistance, iets duurder maar je bent zowel verzekerd voor autopech alsook voor bv. Skiongeval of andere lichamelijke letsels in het buitenland.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            geen . Ik zal eens naar mijn verzekeringsagent mailen of het ergens in inbegrepen zit zonder ik er weet van heb.
            Blijkbaar enkel slepen naar de dichstbijzijnde garage is inbegrepen.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

If you pay peanuts, you get monkeys
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Heb ondertussen die Touring Go genomen.
                Vroeger had ik dat gratis door bij Total te tanken (nuja gratis, je betaald daar ook wel genoeg voor je diesel...) en daar was ik eigenlijk wel content van. 1x platte batterij gehad en ze stuurden een plaatselijke depaneur die na lang zwoegen mijn wagen gestart kreeg.

Comment

Working...
                X