Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scheidingsnet voor monovolume

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Scheidingsnet voor monovolume

Ben dus op zoek naar een traliewerk of scheidingsnet voor een VW Touran 2013. Er bestaat een origineel van VW maar kost 400€ . Iemand een idee waar ze zo iets in aftermarket verkopen?
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Ik heb destijds iets zelf gemaakt voor m'n galaxy, gewoon in hout, op te spannen tussen dak en vloer, en demonteerbaar uit twee stukken. In het zwart gespoten en klaar. Heeft me 20 eur gekost.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Bompa, merci voor de tip.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ik heb het mijne hier nog ergens liggen bovendien. Volgend weekend eens foto's van maken als ik er aan denk. Of als je wil mag je 't hebben, kan je 't misschien aanpassen aan de maat van jouw Touran.
        Elke week passeer ik in de buurt, kan het desnoods afzetten.

(was wel alleen de bedoeling om fietsjes en andere grote stukken tegen te houden, maar met een net te spannen kan je kleinere stukken ook tegenhouden)/

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
        X