Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Usb kabel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Usb kabel

Ik ben op zoek naar een USB kabel voor Iphone 5 voor in mijn F31, om mijn muziek af te spelen. De kabel die ik heb wordt blijkbaar niet ondersteunt. En in de BMW garage zeggen ze dat die maar beschikbaar is vanaf september?

Das gewoon om te laden, daarmee kan je geen muziek afspelen via gsm in auto.

Comment

Zou ik van verschieten, in mijn ouders hun volvo speel ik zelf muziek af met zulke kabel (iphone 4)...

Dit is zonder twijfel de juiste kabel die BlackHorse voorstelt op de officiële apple store kost die zelf 19 dollar.

Je kan ook altijd een USB stick gebruiken zoals ikzelf doe, 64 gig voor bijna geen geld... Ook veel praktischer...
      Last edited by ; 08/03/2013, 17:49.

Comment

Zo'n kabel heb ik al en dat lukt niet. De kabel van mijn ipod lukt dan wel, mijn ipod kan ik wel afspelen. Gsm lukt niet..

Comment

Andere auto kopen.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Koop een stick . Beste keuze en je zit niet te prullen met u gsm en kabels.

Comment

Bluetooth ?
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Moet ik ook eens proberen met mijn iphone 5, want bij mij werkt mijn ipod touch 4g er perfect op,de iphone 5 heb ik nog niet getest.
                Via bluetooth is hij overigens wel gelinkt (bellen) .

Comment

Working...
                X