Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VTM-reeks zoekt auto's!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Toen ik het las moest ik beginnen lachen,daar gaat zoveel geld rond in die wereld en dan een hele dag kwijt en risico op schade voor 50 euro per dag ?
    Als ik heen en weer naar vilvoorde moet en ik woon nu vrij dicht,ben ik al +- 15 euro kwijt aan benzine,dan heb ik nog niet in de file en drukke snelweg gezeten.
    Een hele dag staan wachten,en waarschijnlijk uit het zicht van de zogehete *sterren* neen bedankt.
    Ik rij nu ook maar met een gewone astra en gelukkig maar ook kan niet zo goed tegen dat dikkenekkerig gedoe .
    Er zijn er goede bij ook, maar anderzijds ook totaal wereld vreemde lompe geiten (zelf al enkele keren zulke individuen mogen ontmoeten in mijn vorige,
    opleiding dierenverzorging nvdr ) no way dat ik ooit een auto zou uitlenen aan zoiets.
    Vrees dat er niet erg veel respons gaat komen,maar toch veel succes .

Comment

Daar ben je mis in, daar gat wel veel respons op komen... alleen niet hier.

Comment

Ja namaz dat weet ik dat het hier gewoon de verkeerde plek is voor die vraag.
        Er zijn gekkies genoeg die alles er voor over hebben iets te hebben met die tv wereld hoe klein ook.

Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Comment

Alé mannen, ulle voiture komt dan wel op se tv eh!

Ik laat dit graag aan mij voorbij gaan, 50 euro krijgen voor een dagje u auto uit te lenen & je moet niets doen? Ik ga liever werken hoor.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Jammer om te horen dat er al zoveel slechte ervaringen zijn voortgekomen uit het verhuren van wagens aan een filmploeg!
            Mijn persoonlijke ervaring bij Code37 destijds leverde enkel vlotte samenwerkingen op waarbij er nooit schade werd berokkend aan de auto's.
            Onze productie werkt eveneens samen met garages, maar sluit, mede door de positieve feedback in het verleden, geen overeenkomsten met particulieren uit.
            Mochten er dus nog geïnteresseerden zijn, antwoord ik graag via een mailtje op jullie verdere vragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
              Ze hebben weer de slimste ingehuurd bij de Purchasing op de VTM duidelijk. Waar ga je wagens halen?

Niet bij een garage of tweedehandsdealer die graag in de eindgeneriek komt en zich toch niks aantrekt van zijn wagens. Nee, je gaat op een forum van autoliefhebbers. Klein detail vergeten dat autoliefhebbers heel erg aan hun ding houden... Ah ja, daarom heten het ook autoliefhebbers en zitten ze ook op een autoforum ! Rats vergeten !

Ik vraag me af hoe ze die gast zelf gevonden hebben. Ook op een forum?
              De tijden dat alle garages daar zomaar voor te springen staan zijn al lang lang lang lang voorbij. Moest de wagen vol mogen staan met stickers van de garage, ja, dan wel, maar dat gaat niet in een scene. Bij gevolg halen die daar maar weinig uit. En bovendien is er zoveel vraag naar wagens voor films, series en meer van dat, dat er wel naar alternatieven gezocht moet worden.
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Voor 50euro gaat niemand zijn wagen afgeven.
                Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten

No way José ,en zeker niet voor die prijs ..
                Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                Voor 150 euro per dag wil ik mijn Mini wel uitlenen.
                Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
                50euro voor een dag.
                voor dat geld komen sommige nog niet uit aan de naftkosten alleen al met de auto naar de bestemming te rijden en terug
                Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                een oude volvo eventueel nog wel
                maar een nieuwe Range is al minder waarschijnlijk
                Er staat hier nergens "Hé, heb je zin om eens geld te verdienen met je wagen?"

Jammer dat hier zovelen geld als een drijfveer zien. Soms is het gewoon leuk om eens iemand te helpen, gewoon, omdat je het kan.
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Geld moet (in mijne portefeuille ) rollen , als t nu voor de plaatselijke Chiro was zou ik t gratis doen.
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

sure thing en je mini terug krijgen vol met bierdopjes en je asbak goed vol.

Op vlak van schadeverzekering is het beter om antwoord te geven, want niemand wil graag deuken en krassen in zijn auto. En ik denk niet dat er iemand ook graag wil dat zijn auto mishandeld wordt (koud motor en vol gas wegrijden).

Comment

Ik snap dat echt niet, sommige productiehuizen...

Verkopen een serie voor tonnen, maar 5 auto's huren voor 3 dagen kan er niet af, of een degelijke vergoeding aan de personen die hem uitlenen...
                      En dan nog research doen via een G-mail adres?! Ik ga zeker een wagen afgeven aan een vreemde die ik via een Gmail adres heb gecontacteerd ?! Hebben ze bij het productiehuis geen mailaccounts?! ZOu al iets professioneler overkomen en al iets meer vertrouwen aan de dag leggen.

Uw collega's van dat programma waarin allerhande oplichtingstrucs uitgelegd werden hebben dit zelfs gedemonstreerd: 2 dames die aanbellen aan een huis waar verderop een filmsetje stond en vroegen om de wagen even te lenen. Gaven er zo 50€ voor (cash) Waarna de eigenaar zijn wagen zag wegrijden...

Wie zegt mij dat dit niet hetzelfde is?

Soit, ik begrijp soms niet dat een productiehuis zo amateuristisch kan zijn! Destijds ook opnames voor Dossier K voor de deur in de Duboisstraat geweten. Er zijn toen zelfs 2 acteurs komen vragen of ze niet even naar het toilet mochten :-p Toen ik een uur later uit de garage vertrok met de moto had ik denk ik een scene onderbroken, aangezien er enkelen raar en boos naar mij keken :-D Ipv even iets te laten weten op voorhand...
                      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                      www.meevliegen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                        En dan nog research doen via een G-mail adres?!
                        Stagairs / freelance

En moest het fraude zijn, dan zou ze haar naam hier niet zetten. Je kan ze gewoon opzoeken. Had je die moeite reeds gedaan, dan zou je zien dat ze linken heeft met Circa, een cultureel-artisiekplatform van de stad Gent en met Maison Rouge, een evenement bureau. Best wel safe dus.
                        Last edited by Tjeu; 18/03/2013, 12:59.
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                          Ze hebben weer de slimste ingehuurd bij de Purchasing op de VTM duidelijk. Waar ga je wagens halen?

Niet bij een garage of tweedehandsdealer die graag in de eindgeneriek komt en zich toch niks aantrekt van zijn wagens. Nee, je gaat op een forum van autoliefhebbers. Klein detail vergeten dat autoliefhebbers heel erg aan hun ding houden... Ah ja, daarom heten het ook autoliefhebbers en zitten ze ook op een autoforum ! Rats vergeten !

Ik vraag me af hoe ze die gast zelf gevonden hebben. Ook op een forum?
                          VDABforum bij het subforum "werkloos > 5 jaar" mss?
                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                            VDABforum bij het subforum "werkloos > 5 jaar" mss?
                            Gij hebt duidelijk nog geen foto's opgezocht over de topic-openster.
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

Gelijkaardig topic van Nele, ik ruik dubbelaccounts!

IRIDIUM
                              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

VTM bol het af, het is hier een autoforum (voor liefhebbers). VTM is trouwens een echte kutzender!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                                  VTM bol het af, het is hier een autoforum (voor liefhebbers). VTM is trouwens een echte kutzender!
                                  Oei, zeker één van die onbestaande kijkers van Vier?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ontspoord Bekijk Berichten
                                    Beste autoliefhebbers,

Voor de productie van een nieuwe VTM-reeks van Menuet
                                    Wauw. Wat een bijdrage. Misschien eerst eens leren lezen? Het is productiehuis Menuet die opzoek is naar wagens, niet VTM.

Menuet zit onder achtermeer achter the broken ciclre breakdown, deadline 14/10, code 37, Turquaze, De Helaasheid der dingen, katarakt, Dagen zonder lief, Steve + Sky, Sedes & Belli,...., en zelf Deans.
                                    Eerst keer nadenken voor dadde u hier onvoorstelbaar belachelijk komt maken aardappelmans!
                                    Last edited by Tjeu; 18/03/2013, 14:43.
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
                                      Oei, zeker één van die onbestaande kijkers van Vier?
                                      Ik kijk ver nooit TV, maar goed geprobeerd .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        Wauw. Wat een bijdrage. Misschien eerst eens leren lezen? Het is productiehuis Menuet die opzoek is naar wagens, niet VTM.
                                        Maakt niet uit, deze vraag is in opdracht van een serie op VTM, waar je auto 50€/dag waard is ... lol.

Comment

Maakt niet uit, deze vraag is in opdracht van een serie op VTM, waar je auto 50€/dag waard is ... lol.
                                          Dat is alvast een pak meer dan in het dagelijkse leven waarin je wagen iedere dag minder en minder waard is!
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X