Patat zijn intellect is blijkbaar recht evenredig aan zijn nickname.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VTM-reeks zoekt auto's!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDat is alvast een pak meer dan in het dagelijkse leven waarin je wagen iedere dag minder en minder waard is!
Ik denk eerlijk gezegd dat hier weinig mensen voor 50€ zullen aan meedoen. Is ook echt een belachelijk bedrag hé, daar kan je zelfs geen auto voor huren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenPatat zijn intellect is blijkbaar recht evenredig aan zijn nickname.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenHoe ouder mijn wagen, hoe meer hij waard wordt (de waarde die ik eraan geef hé).
Ik denk eerlijk gezegd dat hier weinig mensen voor 50€ zullen aan meedoen. Is ook echt een belachelijk bedrag hé, daar kan je zelfs geen auto voor huren!U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenAltijd leuk te lezen hoe kortgelont sommige mensen zijn. Ofwel verstokte VTM-kijkers .
Waar haal je in godsnaam de link met VTM... ? Dat moet je mij nu wel eens uitleggen want ik zie het verband niet.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenWaar haal je in godsnaam de link met VTM... ? Dat moet je mij nu wel eens uitleggen want ik zie het verband niet.
Neemt niet weg dat het voor mij een kutzender is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenVTM bol het af, het is hier een autoforum (voor liefhebbers). VTM is trouwens een echte kutzender!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenje kent toch de geschiedenis van dit forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenDeze was ooit van een kutzender (die mening deel ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenEuh nee, vertel .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDat is alvast een pak meer dan in het dagelijkse leven waarin je wagen iedere dag minder en minder waard is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenBij nader inzien, is het Menuet die zich bezondigt aan zulke praktijken.
Neemt niet weg dat het voor mij een kutzender is .
De topic titel zegt duidelijk "VTM reeks zoekt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk BerichtenEr is geen enkele reden om terug te krabbelen.
De topic titel zegt duidelijk "VTM reeks zoekt....
Mijn gevoel is nog altijd dat VTM de opdrachtgever is van deze reeks. Daarom viseerde ik deze ook. Enkel TS weet de achtergrond/waarheid .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk BerichtenAwel waarom gaan ze dan geen auto huren als het in het dagelijkse leven zoveel goedkoper is?
Voor velen is dat alleen al een drijfveer. België is één van de landen waar het meest aan vrijwilligerswerk en gelijkaardige zaken wordt gedaan. Maar das bij velen hier duidelijk niet het geval. Je zou het eens moeten proberen, tis echt wel fun!
Zelf heb ik dat ook nog gedaan, zo figureren. En vrijwilligerswerk doe ik zo een 300-400 uren per jaar. Volledige inzet en toewijding met enkel als doel andere mensen een prettige dag/avond te bezorgen, het geeft meer voldoening dan 150 euro opstrijken. Bij zo dingen ben je ook deel van een écht geheel, waar je op het gewone werk enkel deel bent van een groep mensen die vooral op hun eigen functioneren. Tverschil is groot. Mss moet je maar eens overwegen om je wereld te verruimen, dan zou je ook snel merken dat er veel mensen zijn die onmiddellijk op vragen als deze van de TS ingaan.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Euh, vrijwilligerswerk voor een commercieel bedrijf?
Het oorzakelijk verband ontgaat me volledig.
En dan nog halve verwijten krijgen omdat je 'hier' geen vrijwilligers vind om misgelopen reclame inkomsten veilig te stellen?
Sorry maar vrijwilligerswerk heeft bij mij een heel andere betekenis en zeker een heel andere doelgroep.
En wat het 'werk' er mee te maken heeft ontgaat me al helemaal (hoe kan jij nu weten waar iedereen hier werkt laat staan wat de werksfeer is)?
Maar ja ik ben dan ook een (noodzakelijke) canvaskijker. De VTM denkwijze ontgaat me inderdaad volledig.
De wereld is idd aan het veranderen: geitenwollensokken die zich vereenzelvigen met een commercieel TV station?Last edited by ivob2; 18/03/2013, 17:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenBudgetten. Er komen serieuze gaten te zitten in de budgetten van de commerciele omroepen. Dit door de digitale TV die je in staat stellen om keer op keer de reclame over te slaan. Gevolg? reclame tijd is minder waard, inkomsten dalen drastisch. Minder inkomen, minder uitgaven. De vergoedingen die ze geven voor een wagen die figureert zijn meestal dezelfde als voor een persoon die figureert. En ja, al die mensen die mee doen, die doen dat gewoon voor de fun en omdat ze daarmee iemand helpen.
Voor velen is dat alleen al een drijfveer. België is één van de landen waar het meest aan vrijwilligerswerk en gelijkaardige zaken wordt gedaan. Maar das bij velen hier duidelijk niet het geval. Je zou het eens moeten proberen, tis echt wel fun!
Zelf heb ik dat ook nog gedaan, zo figureren. En vrijwilligerswerk doe ik zo een 300-400 uren per jaar. Volledige inzet en toewijding met enkel als doel andere mensen een prettige dag/avond te bezorgen, het geeft meer voldoening dan 150 euro opstrijken. Bij zo dingen ben je ook deel van een écht geheel, waar je op het gewone werk enkel deel bent van een groep mensen die vooral op hun eigen functioneren. Tverschil is groot. Mss moet je maar eens overwegen om je wereld te verruimen, dan zou je ook snel merken dat er veel mensen zijn die onmiddellijk op vragen als deze van de TS ingaan.
Kunnen dat alleen maar toejuichen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenKunnen dat alleen maar toejuichen
en dan krijgen we zo zaken :
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment