Oorspronkelijk geplaatst door Daan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VTM-reeks zoekt auto's!
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk zag het dat je bevriend bent op Facebook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk zag het dat je bevriend bent op Facebook.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Ik heb nog niet erg veel aw forummers tegengekomen op facebook,wist niet dat er zovele er 1 hadden
Overigens, voor een GOED doel zou ik zulke dingen zelfs gratis doen , maar een commerciele zender die met een bepaald feuilleton,
miljoenen binnentrekken en dan te gierig zijn om een normaal bedrag/verzekering aan te bieden.
Neen bedankt,en ik heb het dan maar over een gewone personenwagen,bij een exoot zou het volgens mij al helemaal njet zijn.
Ieder zijn eigen keuze om zoiets te doen maar ik vrees dat dit forum verkeerd gemikt is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenPersoonlijk krijg ik ook zoals de meesten het schijt van die reclames. Maar door de mogelijkheid om ze over te slaan, knabbelen we wel zelf aan de kwaliteit van ons programma's. Bovendien koopt bijna niemand nog de DVD boxen en wordt er onvoorstelbaar veel illegaal gedownload. Dat dit zijn gevolgen heeft, spreekt voor zich, maar daar zitten niet veel mensen mee in. Tot ze junkTV voorgeschoteld krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
Muziek markt doet het trouwens nog steeds lang zo goed niet als weleer :
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Onderzoek van de BEA, zeer betrouwbare bron, want ze hebben er zelfs niets aan van een beetje met de cijfers te prutsen.
De muziek- en video industrie zijn trouwens zeer gelijkaardig. De echte reden dat piraterij zo groot is, is omdat betaalbare alternatieven die even goed werken te lang op zich laten wachten. Spotify is een goed voorbeeld van hoe het wel moet en zorgt wel degelijk voor een daling van piraterij. Idem voor films en series met Netflix in de VS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk BerichtenEuh, vrijwilligerswerk voor een commercieel bedrijf?
Op zich heb je wel gelijk hoor, maar al die vrijwilligers van bv het rode kruis...
Ok, het is niet zo commercieel als bv VTM of menuet, maar der zijn der die daar ook serieus poen scheppen dankzij al die inspanningen van vrijwilligers zunne .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenStagairs / freelance
En moest het fraude zijn, dan zou ze haar naam hier niet zetten. Je kan ze gewoon opzoeken. Had je die moeite reeds gedaan, dan zou je zien dat ze linken heeft met Circa, een cultureel-artisiekplatform van de stad Gent en met Maison Rouge, een evenement bureau. Best wel safe dus.
Zeker als er namens het bedrijf zaken gezocht en rondgevraagd moeten worden.
En haar naam.... Meen je nu écht dat je daar op verder gaat?
Jij geeft allicht ook vlijtig al je persoonlijke gegevens door na ontvangst van een mail van Fortis die erom vraagt, ondertekend met de naam van de Fortis CEO?!
Zelfde met die "linken" ik kan daar summier iets van googelen, maar of Stad Gent garant gaat staan voor uw toevertrouwde goed...
Jij mag dat safe vinden... maar imo ben je dan goedgelovig. Ik heb NIKS waaruit blijkt dat dit echt is...
Ik kan hier morgen een vraag zetten als eenderwie met bijhorende Gmail.
Niet dat een mailadres @productiehuis of @vmma véél zegt, maar het geeft toch meer vertrouwen en is iets beter te traceren.
En ja nu ben ik een mierenneuker en zagepiet, maar alle dagen worden mensen zwaar opgelicht met dergelijke "zoekertjes" via mail of fora. Ik wil enkel aanhalen dat ik dit een redelijke non-pro manier van werken vind, die ik wel verwacht van een productiehuis... Daarmee iemand over de streep trekken... Vertrouwen winnen... FAIL!
Comment
-
Ik heb zelf gewerkt voor de instanties die ik aanhaalde, ik ken dat wereldje erg goed. En als je regelmatig mensen opzoekt, dan weet je snel wie wat waar betrouwbaar is.
Als ik projecten in onderaanneming doe, dan werk ik ook steeds vanuit mijn eigen e-mail. Zelf moesten ze me dat aanbieden, dan moet ik dat niet hebben. Alle mails zijn op die manier MIJN mails en alle contacten, info is mijn info. Ik kan ze later nog steeds gebruiken voor wat ik wil en wanneer ik maar wil. Maar ook omgekeerd. Iedereen waar je mee gewerkt hebt, heeft nog steeds jouw info en kan je ten allen tijde opnieuw bereiken als je je eens in willen schakelen voor andere projecten. Zeker in zo een sector is het uitermate belangrijk om te netwerken.
Voor de meeste zaken gebruik ik een serieus e-mail, maar bepaalde zaken gaan nog via mijn hotmail adres, gewoon omdat ik daar het makkelijkst overal aan kan en dat ook het meeste bekijk.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten... via mijn hotmail adres, gewoon omdat ik daar het makkelijkst overal aan kan en dat ook het meeste bekijk.
dat is toch zever, tegenwoordig kan je toch overal alle mails bekijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendat is toch zever, tegenwoordig kan je toch overal alle mails bekijken?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
En ik denken dat ik de enige was zonder smartphone, ik deel u mening, al ligt t bij mij anders, een smartphone zou binnen de week stuk zijn met t werk dat ik doe .Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIk niet. ik heb bvb geen smartphone. En ik heb geen zin om daar iets aan te veranderen, laat staan daar in te investeren. Wanneer de zaken ooit minder zouden lopen, dan zal ik dat wel eens overwegen. Maar nu, no way! Op iedere pc kan ik aan mijn hotmail, maar niet aan mijn outlook. En een smartphone waarmee ik altijd en overal aan mijn outlook kan (mobiel internet), dat weiger ik. Dan werk je altijd en kruipt het werk altijd tussen je privé. Ik weiger dat pertinent. Dat is een wel overwogen keuze. Met een overal checkbaar hotmail heb ik het (voor mij) perfecte compromis. Ik kan aan mijn mails als het moet, maar kan er ook vaak niet aan. En dat zijn mijn momenten van rust. Die geef ik voor niemand op. Het is leuk dat ik regelmatig mijn hoofd eens volledig leeg kan laten lopen.
deze van telenet of skynet? deze kan je evengoed lezen op iedere pc dan de hotmail !
zijn er nog providers die geen webmail aanbieden? triestig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenwelke mails zie jij dan in Outlook?
deze van telenet of skynet? deze kan je evengoed lezen op iedere pc dan de hotmail !
zijn er nog providers die geen webmail aanbieden? triestigOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment