Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Indien er op de TC staat dat je de "silent blocks" stilaan moet gaan vervangen, vraag ik me af: kan je enkel de rubbertjes laten vervangen of niet bij een Saab 9-5 2.0T benzine/LPG uit 2001?
Blackhorse: inderdaad... Kan je op die manier me wijzer maken? Meer uitleg staat er niet op die TC en ik was er zelf niet bij, dus niets kunnen vragen...
lijkt me weer iets nieuws van de keuring om daarvoor te knippen...hoor het ook net van 2 mensen met recente auto's, net 4 jaar die die opmerking krijgen
Sommige modellen hebben ook slechte silentblocks. Zo is bvb bij de polo 9n en 9n3 gemiddeld om De 30k de rubbers aan vervanging toe. Al hebben ze nu eindelijk nieuwe bij Vw, X profiel ipv I profiel.
Verstuurd van mijn ST25i met Tapatalk
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Bij de Fiat coupe dient dat na ettelijke jaren ook gecontroleerd te worden +10 jaar. Heb thuis maar een vervangsetje liggen, is wel een hoop werk. Nu ja, bij de dealer kan dit niet meer vermits deze de ganse achteras zouden vervangen en deze is gewoon niet meer te krijgen. Dus alles dient gedemonteerd te worden en de oude eruit persen en vervolgens de nieuwe erin.
Blackhorse: inderdaad... Kan je op die manier me wijzer maken? Meer uitleg staat er niet op die TC en ik was er zelf niet bij, dus niets kunnen vragen...
Comment