Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang Shelby gezocht voor huwelijk!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ford Mustang Shelby gezocht voor huwelijk!!!

Hallo,

Wij hebben trouwplannen en daarbij hoort natuurlijk ook het vervoer.
    Ik ben dus op zoek gegaan naar een Ford Mustang Shelby buiten het weten van mijn verloofde aangezien ik alle praktische zaken regel ivm de trouw
    In een ideale wereld zou ik een Shelby te huur vinden waarbij mijn verloofde zelf zou mogen rijden. Ik zou hem dit cadeau doen als huwelijkscadeau.
    Toegegeven, ikzelf ken NIETS van auto's dus gelukkig staat hier een schaalmodel van een Shelby GT 350 (ik denk 2011) in de vitrinekast anders zou ik zelfs de naam niet weten!
    Help aub!!

Groetjes

Saskia
    Last edited by ; 20/04/2013, 21:01.

Muscle Car Huren ✓ Eenvouwig online offerte aanvragen ✓ Ford Mustang Shelby ✓ Mustang Mach 1 ✓ Corvette ✓ Dogde ✓ Trouwauto ✓ Gala ✓ Events ✓ Commercials

Is wel niet in Belgie , maar zal wel mogelijk zijn om tot Belgie te komen.
    Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
    www.musclecarrent.be

Comment

Dat is een moeilijke. Deze wagens zijn dun gezaaid in Belgie.

Comment

ik kan jullie helpen....0498085669...ben van oostrozebeke en eigenaar van gt350

Oorspronkelijk geplaatst door Saskia87 Bekijk Berichten
        Hallo,

Wij hebben trouwplannen en daarbij hoort natuurlijk ook het vervoer.
        Ik ben dus op zoek gegaan naar een Ford Mustang Shelby buiten het weten van mijn verloofde aangezien ik alle praktische zaken regel ivm de trouw
        In een ideale wereld zou ik een Shelby te huur vinden waarbij mijn verloofde zelf zou mogen rijden. Ik zou hem dit cadeau doen als huwelijkscadeau.
        Toegegeven, ikzelf ken NIETS van auto's dus gelukkig staat hier een schaalmodel van een Shelby GT 350 (ik denk 2011) in de vitrinekast anders zou ik zelfs de naam niet weten!
        Help aub!!

Groetjes

Saskia

Comment

ik ben eigenaar van mustang gt350
          ben oostrozebeke en kan jullie mss wel helpen.

Comment

Hoi,
            Ik ben op zoek naar gepast vervoer voor onze trouwdag.

Locatie trouw is Arendonk (tegen nederlandse grens).
            Locatie van het feest is Turnhout ( feestzaal is max 18km van Arendonk)
            Totale afstand af te leggen is dus max 20km.
            Dit gaat door op 20/6/2015.

Uiteraard zou ik dit graag doen in de ford mustang .

Begintijd zou zijn 20/6/2015 te Arendonk rond 12u en eindtijd zelfde dag rond 16u in Turnhout.

Graag een offerte aub.
            Ik ben zelf chauffeur van beroep dus dit mag zonder chauffeur zijn.

dbvb,
            Jimmy

Oorspronkelijk geplaatst door mustang gt350 Bekijk Berichten
            ik ben eigenaar van mustang gt350
            ben oostrozebeke en kan jullie mss wel helpen.

Comment

Mijn vriendin haar familie verhuren oldtimers als beroep.
              Ik kan u zeggen, met 99% zekerheid, dat de meeste bedrijven u NIET zelf zullen laten rijden met de Mustang, van welk beroep je zelf ook bent.

Daarbij, mensen die hun oldtimer onder O-plaat verhuren (al dan niet bedrijf) zijn in overtreding. Elke oldtimer die verhuurt wordt voor welke vorm van vervoer ook, moet onder een T (taxi) plaat gekeurd zijn.
              Er wordt controle op gedaan maar het belangrijkste is uw veiligheid. De wagens onder T keuring voldoen aan de keuring van huidige wagens, terwijl er bij een O-plaat minder streng gecontroleerd wordt.
              Last edited by ; 12/10/2014, 12:55. Reden: typo

Comment

als ik u was zou ik eens contact nemen met www.autoworld.be er staan er daar een paar, eventueel zijn ze bereid je vraag door te spelen aan één van de eigenaars ;-)

veel succes

Comment

Working...
                X