Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto max 2000€

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] auto max 2000€

Voor een vriendin die in een echtscheiding zit, zoek ik een wagen (benzine of diesel) waar ze nog een jaar mee verder kan (ongeveer 15.000 km's op jaarbasis) en die max 2000€ mag kosten. Dat is een klein budget maar gezien de echtscheiding heeft ze al haar geld nodig. Zonder auto geraakt ze trouwens niet op haar werk, nog de kinderen op school. Dus ja, het is vrij dringend.

liefst enkel regio limburg. Geen auto's van annonces want ben het vandaag al drie keer afgetrapt wegens auto's in 'showroomstaat'. Dus weet u iemand die een betrouwbare auto van de hand doet wegens aankoop van een nieuwe, dan graag een reactie.

Dank bij voorbaat!!
    www.peugeotforum.be

Kijk eens naar een oude mercedes diesel Die kun je wel vinden voor zo een prijs.

Comment

Die Peugeot 306 of Alfa 156 die hier te koop staan?
      2.0 JTDm

Comment

Als ik mijn E30 al terug had, mocht ze m'n Civic komen halen voor €1500 gekeurd en al. Wel niet in showroomstaat.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

merci voor de reacties al

ik heb de desbetreffende twee eigenaars al gecontacteerd in hun topic

Ian: foto van de auto. Showroomstaat moet die niet zijn, maar wel technisch in orde zodat ze geen grote kosten moet verwachten. Linkje ergens naartoe waar ik de auto kan bekijken?
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            merci voor de reacties al

ik heb de desbetreffende twee eigenaars al gecontacteerd in hun topic

Ian: foto van de auto. Showroomstaat moet die niet zijn, maar wel technisch in orde zodat ze geen grote kosten moet verwachten. Linkje ergens naartoe waar ik de auto kan bekijken?
            Hij staat momenteel nog op Kapaza, maar toen was de achterste uitlaatpot nog niet afgebroken. Zou dit eerst nog moeten laten herstellen. Voor de schokdempers had hij ook een opmerking op de vorige keuring, dus ik weet niet wat het nu zou geven op de keuring. De voorbanden zijn ook aan vervanging toe.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

http://www.autoforum.be/showthread.p...o-variant-2001 volledig in orde plaats voor 5 en bagage en kan indien gewenst gekeurd worden voor kleien bijdrage en is onmiddellijk beschikbaar

Comment

Keuze genoeg dus

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

voilà, mag dicht

via een clublid die in een Peugeotgarage werkt is het een 306 XS hdi geworden

bedankt voor alle pm's die ik gekregen heb van mensen die hun wagen of van iemand anders hebben aangeboden
                  www.peugeotforum.be

Comment

Ik was voor de 156 van lazer gegaan.

Comment

voordeel van deze is dat die door de mechanieker zelf onderhouden wordt, ze daar wat garantie op heeft, die op 5 minuten van haar thuis woont

en die 2 liter hdi 90pk blokken zijn ook niet kapot te krijgen
                      www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        voordeel van deze is dat die door de mechanieker zelf onderhouden wordt, ze daar wat garantie op heeft, die op 5 minuten van haar thuis woont

en die 2 liter hdi 90pk blokken zijn ook niet kapot te krijgen
                        idd,bere sterke motoren,lijkt me een goede keuze
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                        X