Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw e36 radio cd43

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] bmw e36 radio cd43

heeft er iemand op dit forum nog een originele radio cd43 voor een e36 liggen?
    Bijgevoegde Bestanden

Een zekere robmarrs op ebay verkoopt deze, wel niet echt goedkoop als je een originele wilt...
    1984 BMW M635CSi F u n
    1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

ik heb alle vekoopssites al afgestruind,maar allemaal in het buitenland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
        ik heb alle vekoopssites al afgestruind,maar allemaal in het buitenland
        So? Hoeft toch geen probleem te zijn, ik koop zelden iets in BE...
        1984 BMW M635CSi F u n
        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

ja maar met die biedingen is dat soms ingewikkeld, veel geluk hebben
          Last edited by heidfeld; 19/06/2013, 21:43.

Comment

ik heb een nieuwe ingepakte gekocht op 2dehands

Comment

Wat heeft dat gekost.

Comment

wel knap kadoke voor je e36, zo'n ori-radio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Wat heeft dat gekost.
                  €265 met verzending, hij is nog helemaal ingepakt van het fabriek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    wel knap kadoke voor je e36, zo'n ori-radio
                    Ja vond ik ook, nu al zo ver in ere hersteld is, moest er nog een originele radio bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                      €265 met verzending, hij is nog helemaal ingepakt van het fabriek
                      Ik had toch wel gewacht hoor.
                      Ik ben er zeker van dat je zoiets toch voor een 50euro kon scoren.

Comment

kan natuurlijk blijven wachten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Ik had toch wel gewacht hoor.
                          Ik ben er zeker van dat je zoiets toch voor een 50euro kon scoren.
                          Hmm...
                          Met heel veel geluk dan.

Dan ga je al eerst een E36 moeten vinden die de radio nog origineel heeft van fabriek uit, denk dat die op 1 hand te tellen zijn.
                          Moest er nog zo'n E36 rondrijden dan word die hoogstwaarschijnlijk bij de dealer ingeleverd voor een verse BMW en gaat de E36, incl radio, naar de schroothandelaar.

Iedereen die zo'n radio/cd 2dehands aanbied kent ondertussen de waarde wel + het is een veel gezocht exemplaar tegenwoordig.
                          Ik durf zelfs te zeggen dat als je ze vind op ebay voor minder als 100euro dat ze dan stuk zijn en/of er iets mis mee is.
                          Wat je vaak tegenkomt bv is dat het dan een "Rover" exemplaar is ipv "BMW"
                          Last edited by ; 01/07/2013, 08:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke36 Bekijk Berichten
                            Hmm...
                            Met heel veel geluk dan.

Dan ga je al eerst een E36 moeten vinden die de radio nog origineel heeft van fabriek uit, denk dat die op 1 hand te tellen zijn.
                            Moest er nog zo'n E36 rondrijden dan word die hoogstwaarschijnlijk bij de dealer ingeleverd voor een verse BMW en gaat de E36, incl radio, naar de schroothandelaar.

Iedereen die zo'n radio/cd 2dehands aanbied kent ondertussen de waarde wel + het is een veel gezocht exemplaar tegenwoordig.
                            Ik durf zelfs te zeggen dat als je ze vind op ebay voor minder als 100euro dat ze dan stuk zijn en/of er iets mis mee is.
                            Wat je vaak tegenkomt bv is dat het dan een "Rover" exemplaar is ipv "BMW"
                            Zo is het inderdaad, op ebay sowieso 100 euro veelal met pixelfeler (kapotte pixels) of een rover ex met zo stom ///M stickertje op

Comment

Working...
                            X