Hoe geraak ik het snelst aan een gelijkvormigheidsattest voor een Mitsubishi outlander van 2008 ingevoerd vanuit Spanje? Kan mij iemand hier mee helpen AUB. Moet ik via DIV gaan? Want via Mitsibishi Belgium duurt het maanden heeft een garage mij verteld?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gelijkvormigheidsattest
Collapse
X
-
Toen ik het gelijkvormigheidattest kwijtspeelde van de BMW had ik er binenn de 3 dagen een ander via de stealer. Via Renault duurde het een weekje toen ik een aanvraag deed. Volgens mij kan de DIV je hierbij niet helpen.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenToen ik het gelijkvormigheidattest kwijtspeelde van de BMW had ik er binenn de 3 dagen een ander via de stealer. Via Renault duurde het een weekje toen ik een aanvraag deed. Volgens mij kan de DIV je hierbij niet helpen.
dat is in het geval als dit voor een ingeschreven belgisch voertuig is, dan bekom je duplicaat (van het bestaande)
in dit geval is er nog geen geweest he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike70370 Bekijk BerichtenHoe geraak ik het snelst aan een gelijkvormigheidsattest voor een Mitsubishi outlander van 2008 ingevoerd vanuit Spanje? Kan mij iemand hier mee helpen AUB. Moet ik via DIV gaan? Want via Mitsibishi Belgium duurt het maanden heeft een garage mij verteld?
europees gelijkvormigheidsattest moet je normaal aanvragen in het land van herkomst (spanje dus)
Comment
-
Ik dacht ook EUROPEES gelijkvormigheidsattest dus kan men in heel Europa een duplicaat aanvragen.
Was bij mij (Audi ingevoerd uit Duitsland) ook niet het geval.
D'Ieteren invoerder België bezorgt je het NIET.
Ik zou je dus ook aanraden in land van herkomst eentje aan te vragen.
Succes.
Comment
-
Gelijkvormigheidsattest Duitse Audi
Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk BerichtenIk dacht ook EUROPEES gelijkvormigheidsattest dus kan men in heel Europa een duplicaat aanvragen.
Was bij mij (Audi ingevoerd uit Duitsland) ook niet het geval.
D'Ieteren invoerder België bezorgt je het NIET.
Ik zou je dus ook aanraden in land van herkomst eentje aan te vragen.
Succes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LoockxA. Bekijk BerichtenBeste, kan u ij toevallig verder helpen. Ik heb een Audi a3 gekocht in duitsland, maar het gelijkvormigheidsattest heb ik niet. Hoe kan ik dat aanvragen ? Mvg Loockx A.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Ik vind het vreemd dat hier meermaals gezegd word dat een gelijkvormigheidsattest in het land van herkomst moet aangevraagd worden ?
Toen ik de Fiat uit België invoerde hier in Frankrijk moest ik ook een Europees gelijkvormigheidsattest aanvragen, aangezien ik nog een Belgisch had en dat hier niet aanvaard werd. Maar dat heb ik toch echt moeten aanvragen bij Fiat France hoor ? 150€ en een kleine twee weken wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LoockxA. Bekijk BerichtenBeste, kan u ij toevallig verder helpen. Ik heb een Audi a3 gekocht in duitsland, maar het gelijkvormigheidsattest heb ik niet. Hoe kan ik dat aanvragen ? Mvg Loockx A.
Anders :
Sorry voor mijn late reageren (zit hier niet dagelijks op't forum)
Comment
-
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment