Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Had liever ook zonder, maar altijd standaard op de 175pk versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Niet zo uniek maar wel eentje wat op al lang op mijn verlanglijstje staat

Diegene van David staat ook nog te koop. Supergeslaagde Mazda! Voor zo eentje zou ik mijn BMW 320d direct laten gaan

http://www.kapaza.be/nl/mazda/mazda-...t-97541380.htm
      Gaade nu nog veranderen van auto's? Ipv de 3/7 ?
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Nog nooit gezien
        Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

• meer op onze site kijken.
          ik heb er een tijdje geleden een stukje over gemaakt, nadat ik 'm zag staan bij Oldtimerfarm. Krijgt 'm precies niet verkocht want hij staat er al 2 jaar.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
            Gaade nu nog veranderen van auto's? Ipv de 3/7 ?
            Ze mogen alle 2 weg maar moet niet. Ik kijk altijd rond of ik me kan verbeteren . Afgelopen weken veel zitten kijken naar BMW F10
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Denk dat ge u die F10 zult beklagen... Geen slechte kar, integendeel, maar ik vond er weinig leuk meer aan... Mijn E39 nu rijdt zoveel leuker, wat jij nog beter zou moeten weten dan ik 😉

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                meer op onze site kijken.
                ik heb er een tijdje geleden een stukje over gemaakt, nadat ik 'm zag staan bij Oldtimerfarm. Krijgt 'm precies niet verkocht want hij staat er al 2 jaar.
                Heb je een link?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                  Heb je een link?
                  Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                    Denk dat ge u die F10 zult beklagen... Geen slechte kar, integendeel, maar ik vond er weinig leuk meer aan... Mijn E39 nu rijdt zoveel leuker, wat jij nog beter zou moeten weten dan ik ��
                    Heb zelf geen ervaringen met de F10. Maar je kan niet eeuwig met oude bakken blijven rijden hé. Alhoewel

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Sorry maar kon het niet laten . E39 dat leuker rijd als een F10 is de grootste onzin.

Comment

• vind ik ook.

Comment

• F10 is sneller en efficiënter dan een E39, volledig correct.
                          Maar een F10 is veel meer om comfort gericht en is meer 'een boot' dan een E39.
                          E39 geeft meer voldoening na een potje sportief rijden.
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                            F10 is sneller en efficiënter dan een E39, volledig correct.
                            Maar een F10 is veel meer om comfort gericht en is meer 'een boot' dan een E39.
                            E39 geeft meer voldoening na een potje sportief rijden.
                            True
                            BMW X5 45e

Comment

• Ik heb deze maand voor mijn vrouw een nog 1 van de laatste E39 520i Touring gekocht in Duitsland.
                              Eigenlijk in nieuwstaat met nog geen 60.000 Km op en goed in de opties.
                              En dit voor 1/4 van de prijs van wat een F11 kost met 100.000 Km op
                              Dan heeft ze weer een degelijke auto waar geen prullen aan komen en die eigenlijk heel goed rijd.
                              Ze heeft er zo al eentje versleten vroeger maar dat was een 530D.
                              BEEMER moest hem niet hebben want ik had hem eerst aan hem aangeboden maar die dacht dat de motor te zwak was.
                              Maar ik heb hem niet laten staan want die rijd vlot genoeg en het verbruik valt ook goed mee.
                              En bij ons moet die harder werken dan hier want wij wonen nu in Oostenrijk en daar zijn bergen.

Garfield.

Comment

• Je bent er je toch van bewust dat met 1 op 3 occasies in DE km-fraude wordt gepleegd ?

Comment

• Veel succes ermee Garfield! Een 520i touring was inderdaad niet wat ik zocht. Neemt niet weg dat het een hele mooie wagen was met een prachtige buitenkleur. Ik heb jaren met plezier met een 520d/525d/525da E39 gereden. Die laatste had trouwens ook maar 100.000kms op de teller. Of er geen prullen aan komen valt af te wachten... Het zijn stilaan oude bakken en onderdelen verslijten ook op naargelang de leeftijd. Ik kan erover meespreken. Stel je 520 gerust voor in de rubriek mijn Duitse wagen. Ben eens benieuwd naar je gemiddelde verbruik in de bergen van Oostenrijk.

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Sorry maar kon het niet laten . E39 dat leuker rijd als een F10 is de grootste onzin.
                                    Ik denk dat ik wel weet wie van ons 2 al het meeste onzin heeft verkocht op AF... Wat beter rijdt blijft persoonlijke smaak, maar als ik BEEMER hoor praten over een E39 denk ik dat hij dat zal prefereren... Zoals gezegd is een F10 meer boot. Heb met beide gereden en mijn keus staat vast 😉 Just giving my 0,02€ he 😊

Comment

• @Garfield

Je bent zeker vergeten dat alles van rubber en plastiek verduurt .Van een 530d naar een 520i dat gaat pas tegenvallen .

Hoe dan ook goede vondst maar de km stand zegt niet alles.

Comment

• Inderdaad! Verhuizen van Nederland naar de bergen kan een grote tegenvaller worden qua rijden als je van een 530d naar een 520i gaat. Neemt niet weg dat die 530d al flink wat kms had. Maar ik moet toegeven dat het wel een erg knappe kleur is die je hebt en dat de auto er in nieuwstaat uit zag. Zet hier anders eens wat foto's Garfield dan kent iedereen de auto.

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          @Garfield

Je bent zeker vergeten dat alles van rubber en plastiek verduurt .Van een 530d naar een 520i dat gaat pas tegenvallen .

Hoe dan ook goede vondst maar de km stand zegt niet alles.

Die 520i valt reuze mee in vergelijking met een 530D.
                                          Want het is 1 van de laatste 520i modellen.
                                          En ik woon nu in Oostenrijk en daar heb je geen Diesel nodig.
                                          Zeker niet om daar een 10.000 Km per jaar mee te rijden.
                                          En het is niet dat ik niets van een auto ken want ik zit al meer dan 35j in de autohandel en carrosserie tot ik de zaak deze zomer verkocht heb.
                                          Dus dan kan je wel een goede auto uitzoeken.
                                          En ik heb ook nog een kameraad die enorm BMW technisch is die mij dan ook meteen groen licht gegeven heeft om die auto zeker niet te laten staan.
                                          Tot heden toe wil mijn vrouw die zeker niet meer ruilen tegen de 530d.

Garfield

Comment

Working...
                                          X