Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nooit van gehoord
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• iemand die ik ken verkoopt deze.

is zo een vraangprijs realistisch?
      ik ken te weinig van die modellen

Tweedehands of nieuwe diversen Auto's kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant. Occasies te koop: van diesel, break tot SUV

Comment

• Voor de E30 liefhebbers...

Acheter ou vendre gratuitement votre BMW Série 3 d'occasion ou neuve ? L'offre la plus large en Belgique. Simple, personnel et pertinent.Occasions à vendre : de diesel, break à SUV

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• 70K Euro begot... Da's bijna 3 miljoen oude Befkes. Voor nog altijd een masjien dat 30 jaar oud is. Het zal niet voor ons zijn.

Comment

• Gelukkig, ik ben niet de enige die nog terugrekent in Bfr. Dan beseft ge soms toch meer hoe bezopen sommige vraagprijzen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Gelukkig, ik ben niet de enige die nog terugrekent in Bfr. Dan beseft ge soms toch meer hoe bezopen sommige vraagprijzen zijn.
              En toch mag je dat eigenlijk niet doen, ik doe het soms ook nog hoor (ik ben van '71). De euro is er nu al zo'n 15 jaar. De levensstandaard is in die 15 jaar toch al een pak gestegen.

Comment

• Weet ik, maar bovenstaande BMW E30 is véél te duur voor wat het is. Voor die prijs verwacht ik een mint 325i cabrio of de Italiaanse M3 zijnde de 320is met amper kms op de teller EN dik in de opties.

Niet een standaard 323tje.

Comment

• Ja maar voor grotere bedragen helpt het soms wel om even in te schatten over hoeveel het eigenlijk gaat.

En die BMW is inderdaad gewoonweg duur. Voor die prijs kan je alle vijf de Subaru's zoals de mijne van 92 die te koop staan, nog gemakkelijk kopen. En dan heb ik nog liever 1 zo'n Soobie in goede staat dan die BMW. Ook al is hij "nieuw".

Comment

• ford orion pick up : https://veiling.catawiki.be/kavels/1...-bouwjaar-1990

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                      Krijg dat maar eens op de weg in België.

Comment

• Wel uniek maar niet echt mijn ding.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• 205 1.9 Rallye
                          Hier vind je een tweedehands Peugeot 205 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Een opmerkelijk 2 peekaatje.

Van de Citroën 2pk zijn tussen 1948 en 1990 meer dan 5 miljoen exemplaren gebouwd. Het simpele, functionele autootje heeft zijn plaats in de autogeschiedenis dan ook ruimschoots verdiend. En je ziet het ook aan de prijzen...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Electrische Kever : https://veiling.catawiki.nl/kavels/1...970-electrisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Krijg dat maar eens op de weg in België.
                                bijna al de bovenstaande hier zeker?

Comment

• Yep, ook die andere wagens zijn quasi onmogelijk in te schrijven.

Comment

• In Nederland is die electrische Kever alvast ingeschreven geweest.

Comment

• In Nederland kan véél meer dan hier.

Comment

• De politiekers hier willen hun allemaal groen voordoen met hun lez zones en subsidies voor aankoop "groene" wagen maar ombouw naar strengere euronorm/elektrisch (of andere "groenere" aandrijvingen) is nog steeds niet toegestaan.Liever subsidies geven voor een oude wagen die dan ergens anders kan gaan vervuilen.

Comment

• Benzine promoten terwijl die meer vervuilend zijn dan diesels ...

Comment

Working...
                                          X