moet zowat de oorspronkelijke nieuwprijs zijn, geloof ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens v.2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenOnbegrijpelijk dat ze deze in Europa niet met manuele bak hebben aangeboden.
https://www.autotrader.com/cars-for-...ckType=listing“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWist ik niet.Dus plofmotor én klote autobak.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Alleen al de catalogus
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
nee dat ik in de mogelijkheid ben zo een wagen aan te schaffen maar dit is toch al een bedrag dat sommige middenklasse mensen na hun hypotheek zouden kunnen ophoesten.
geen idee wat de running cost is natuurlijk van zo iets. maar met weinig kms valt dat wellicht mee?
ding ziet er PRACHTIG uit.
Comment
-
Denk niet dat middenklasse 120K kan ophoesten. Tenzij die na de hypotheek een erfenis gedaan heeft.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
zou je daar na een paar jaar nog winst mee kunnen maken?
nee dat ik in de mogelijkheid ben zo een wagen aan te schaffen maar dit is toch al een bedrag dat sommige middenklasse mensen na hun hypotheek zouden kunnen ophoesten.
geen idee wat de running cost is natuurlijk van zo iets. maar met weinig kms valt dat wellicht mee?
ding ziet er PRACHTIG uit.
1964 Jensen Hornet in Shropshire, United Kingdom - For Sale | Car & Classic, £0 Built in 1964, this particularly original car was once ow...
Ik ken de reputatie van deze nederlandse verkoper niet, maar het lijkt me dat hij zijn prijs vooral op het exemplaar van Connery heeft gespiegeld.
Tenzij het papierwerk duidelijk echt restauratiewerk zou aantonen, lijkt me dat deze vooral cosmetisch is aangepakt om een hogere prijs te krijgen:
spuitwerk: dit soort metallic was indertijd niet beschikbaar lijkt me; kofferdeksel achteraan rechts laat vermoeden dat de koets niet helemaal recht meer is, achteraan in interieur lijken nog wat resten van voor de clean up te zitten, die radio is ook wat bizar in dit soort wagens, …
Maar het staat wel prachtig en dit type heb ik altijd al interessanter gevonden dan de Interceptor. Waarmee ik niets wil afdoen aan de Interceptor
Ik heb niet onmiddellijk veel andere recent aangeboden exemplaren gevonden, dus prijs is wat in het duister tasten, maar lijkt me wel aan de hoge kant. Ik denk eerder aan 80-90K, tenzij het papierwerk degelijk restauratiewerk zou aantonen.
Qua investering denk ik niet dat er nog veel winst op te halen zal zijn in de toekomst, tenzij je die niet gebruikt en op een goede locatie bewaart. Wat dan weer zonde zou zijn.
Comment
-
AMI 6 cabrio
This is an original Dutch Citroen Ami 6 from 1969. A few years ago he was expertly "beheaded" and finished. This absolute fun car drives great and has an MOT until mid-2020. At the moment there is a front seat of a Simca Aronde in the vehicle, but the original benches with new upholstery are included. This car can also be found on Google under Ami Cabriolet. To get a good
Comment
Comment