Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Goh, dat weet ik zo niet. Imagoprobleem tov Audi/ BMW & Mercedes? Hij is ook al vrij oud daarentegen heeft hij wel geen kms maar zuipt zo een auto waardoor hij voor vele mensen nog steeds onbereikbaar is... Zijn looks zijn ook ietswat outbollig maar wel stijlvol.
    Sold.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      dat rijdt echt beestig goed

en zuinig , van zandvoort naar antwerpen met de nodige sprintjes was 12ltr. Een 3.0tdi is niet veel zuiniger denkik.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

en zuinig , van zandvoort naar antwerpen met de nodige sprintjes was 12ltr. Een 3.0tdi is niet veel zuiniger denkik.
        En zeggen dat ze om die V12 te maken gewoon twee V6 3.0TDI's aan elkaar hebben gezet.

Comment

• Wel Italiaanse platen en in GB te koop?

Comment

• Lijkt me hoogst ongeloofwaardig. Minder dan €30K voor zo'n A8... Daar is zeker een reukje aan als die wagen al echt in het bezit is van die adverteerder.

Comment

• Is serieus ongeloofwaardig ze!! Hier in de walen kom je dat ook tegen:-D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Sold.
                ofwel is het zoekertje vervallen en kom hij nadien terug te koop
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• http://www.2dehands.be/autos/autos/b...170354897.html
                  en
                  http://www.kapaza.be/nl/bmw/bmw-635-...4-80070393.htm

Lijkt me een mooie prijs voor de 635csi maar de 318is vind ik daarentegen wat aan de dure kant.
                  Het zal er wss ook niet op verbeteren.
                  Spijtig dat die belasting in Nederland nu al wordt ingevoerd anders kon ik mee profiteren van het grote aanbod oldtimers.

Comment

heel mooi, ook die zetels op rij 2
                    maar 50k voor een 2e hands ? :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                      heel mooi, ook die zetels op rij 2
                      maar 50k voor een 2e hands ? :o
                      Maar?? Het hoogste bod bij de opkopers is 35000 euro maximaal.. En deze staat te koop voor 50000.. Schrijft da maar is in..

Ze maken hem niet meer omdat hij niet door de EU6 raakt..

Da zal ook wel zen redenen hebben denk ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                        http://www.2dehands.be/autos/autos/b...170354897.html
                        en
                        http://www.kapaza.be/nl/bmw/bmw-635-...4-80070393.htm

Lijkt me een mooie prijs voor de 635csi maar de 318is vind ik daarentegen wat aan de dure kant.
                        Het zal er wss ook niet op verbeteren.
                        Spijtig dat die belasting in Nederland nu al wordt ingevoerd anders kon ik mee profiteren van het grote aanbod oldtimers.
                        Die 635 is van S62M op bimmerboard dacht ik. Lijkt me een goede koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                          Die 635 is van S62M op bimmerboard dacht ik. Lijkt me een goede koop.
                          Welke kleur is dat eigenlijk? Op de foto's op kapaza vind ik dat moeilijk uit te maken.
                          Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Lijkt me hoogst ongeloofwaardig. Minder dan €30K voor zo'n A8... Daar is zeker een reukje aan als die wagen al echt in het bezit is van die adverteerder.
                            MEER dan 30k €, vermeld bedrag is in £ !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                              Maar?? Het hoogste bod bij de opkopers is 35000 euro maximaal.. En deze staat te koop voor 50000.. Schrijft da maar is in..

Ze maken hem niet meer omdat hij niet door de EU6 raakt..

Da zal ook wel zen redenen hebben denk ik..
                              mijn "maar" was ook bedoeld als "veel" ! ;-)

Comment

• Aah ok excuses:p

Comment

hoe kan dat nu goed rijden, dat is een Audi...
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                    MEER dan 30k €, vermeld bedrag is in £ !!!

Volgens de wisselkoers van gisteren is dat net onder 30K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      hoe kan dat nu goed rijden, dat is een Audi...
                                      Tis natuurlijk gene a6 me 5l verbruik e..:p

Comment

heb onlangs met een 3.0 tdi naar frankfurt en terug geweest. En niet traag gereden. Gemiddeld,verbruik was 8,3
                                        dus scheelt toch nog wel iets he.

Comment

Working...
                                        X