Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kurtcar is onbeschoft, vraag maar es meer info per mail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Volgens centrauto zou dat toch een zeer betrouwbare partner zijn..
      Nog niet veel positiefs over gehoord alleszins...
      Hij zal misschien betrouwbaar zijn in de restjes opkopen van BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Je mag gerust tegengas geven met andere alternatieven . Wel vrij duur
        Ik ga hem is mailen, we zullen zien.
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Als je echt geen betere naam kan verzinnen dan Kurtcarcompany dan ben je waarschijnlijk onbetrouwbaar. Eén letter weglaten en je krijgt de ware aard te horen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            Als je echt geen betere naam kan verzinnen dan Kurtcarcompany dan ben je waarschijnlijk onbetrouwbaar. Eén letter weglaten en je krijgt de ware aard te horen.

Comment

• Mustang Shelby GT500 carbrio:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Zou zoiets nooit in cabrio moeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                  Mag ik het weer oplossen ja !

Ik weet eigenlijk niet wat ze voor dat model vragen maar minder dan 30000 zou mij verbazen. Mijn goesting gaat meer uit naar iets als dit

Valt ook weer duur uit.
                  Je hebt goede smaak
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• BMW 540iA:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Als je echt geen betere naam kan verzinnen dan Kurtcarcompany dan ben je waarschijnlijk onbetrouwbaar. Eén letter weglaten en je krijgt de ware aard te horen.
                      Schitterend .

@ nicko: durf hem geen 2 of 3 vragen in één mail te sturen hé... Dan krijg je een reactie terug: "bij het lezen van jouw vragen in slaap gevallen..." Of de handelaar betrouwbaar is, durf ik mij niet over uit te spreken. Het kan best een goede garagist zijn maar bij zo een boer kopen... No thanks... Stel dat je die ooit eens nodig hebt voor een garantiegevalletje...
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Subaru BRZ:

Comment

Prachtig in het rood.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Wel duur.
                            Voor 1000 of 2000 extra heb je een nieuwe.

Comment

• Ik had m ook eerder in de 20-25 prijsklasse verwacht toen ik er op klikte.

Comment

• Inderdaad wel raar, die koop je nieuw vanaf €32.990 (zonder korting). Eigenlijk zot dat je die zou kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                                  Ze mogen het hier eens hernoemen naar 'opmerkelijke tweedehands bmw's'
                                  Om eens een oldtimer te noemen (hoort dat hier?) er staat een Alfa SZ te koop in Genk
                                  http://www.oldtimers-te-koop.be/oldt...SZ_185366.aspx
                                  heel exclusief, maar niet zo betrouwbaar, typisch italiaans zeker

Comment

wat een bedrieger, extra geld vragen voor verplichte dingen, als prof. verkoper !!!

Comment

die pook staat toch veel te ver? wat zit die handrem daar te doen tussen zit en pook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                        wat een bedrieger, extra geld vragen voor verplichte dingen, als prof. verkoper !!!
                                        Er zijn veel verkopers die dat doen.
                                        Ik ken een paar mensen die daar geen flauw benul hebben en zich daar aan hebben laten vangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                                          Er zijn veel verkopers die dat doen.
                                          Ik ken een paar mensen die daar geen flauw benul hebben en zich daar aan hebben laten vangen.
                                          Daar zijn er zeker genoeg van. Maar wordt daar dan niets tegen gedaan vanuit bepaalde instanties? Mijn blik kruiste overigens tijdje geleden die van een andere wagen bij dezelfde borg-loner, en had 'm bijna opgebeld, gewoon om daar eens naar te vragen.

Comment

Working...
                                          X