Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Af en toe check ik eens het aanbod John cooper works op mobile.
Deze valt toch wel op.
Vrijwel een nieuwe wagen en daalt constant in prijs, van ongeveer 28k naar 25k naar 23.5k.
We bieden de mobiliteit die u nodig heeft. We zijn betrouwbare, betrokken en servicegerichte vakmensen die hoge kwaliteit producten en diensten leveren.
Ben 2 jaar geleden een weekje gaan zoeken in Duitsland en Luxemburg maar heb uiteindelijk toch in Belgie gekocht.
Ze waren allemaal mooier op foto dan in het echt en er was altijd wel iets wat niet klopte.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Ben 2 jaar geleden een weekje gaan zoeken in Duitsland en Luxemburg maar heb uiteindelijk toch in Belgie gekocht.
Ze waren allemaal mooier op foto dan in het echt en er was altijd wel iets wat niet klopte.
Da's natuurlijk het nadeel, is meestal niet zo dicht bij de deur en als ge dan zo ver moet rijden.
Ook een beetje mijn ervaring in Duitsland...De realiteit is dikwijls net wat minder mooi dan het in eerste instantie lijkt...
Comment