Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
oooooooooooooooooooooooooh jawel . De 3.0CSL graag, de M1 is mijn ding zo niet eigenlijk. Ik vind die auto best wel mooi maar zo speciaal is het nu ook weer niet. Geef mij dan maar eerder een 840CI. De CSL is overigens ook wel belachelijk duur... Mijn echtgenote zegt net: "Voor dat geld liever een buitenverblijf..." Een 3.0CSI staat nog op mijn lijstje... Voor 15000 euro een haalbare kaart terwijl de CSL voor mij eigenlijk niet zoveel meerwaarde heeft. Ok, hij is exclusief en ik wil er absoiluut eentje maar ik vind hem de meerprijs niet waard boven een gewone CSI wetende dat de CSL véél roestgevoeliger is.
ziet er nog aardig mooi uit voor bijna 200k.
wel grappig dat veel jongere m3's voor en stuk minder van de hand gaan dan dit.
toont toch dat er nog veel liefhebbers wel iets speciaal weten te waarderen
Staat er al een tijdje op deze.
Ben op zoek naar een manuele E46 M3 van eerste eigenaar met weinig kilometers. Niet evident hoor.
Misschien best eens gaan kijken naar deze.
Verloopt import hetzelfde als bij een Duitse wagen?
Geen transitplaten allicht?
Ben op zoek naar een manuele E46 M3 van eerste eigenaar met weinig kilometers. Niet evident hoor.
Min of meer op dezelfde manier via exportplaten (http://www.snct.lu/content/view/88/146/lang,french/), als je't volgens het boekje doet.
In jouw plaats zou ik deze wel eens gaan bekijken. 't Is idd geen sinecure om een mooi exemplaar zonder al te veel km te vinden!
Staat er al een tijdje op deze.
kan je huidige eigenaar niet vragen om hem te parkeren in "B" net over de grens met zijn platen ...
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
wat een pareltje
niet zo speciaal maar ziet er nog wel tof gedaan uit , vraag is natuurlijk, als je zo sportautoke wilt maar toch 1,6 diesel hebt.. hoe goed is die moteur dan verzorgd.. en hoe is er mee gereden.
Eigenlijk is het alpina . Ik ken de handelaar. Ben er ooit met Andreas zijn B3 2.7 cabrio gaan afhalen. De eigenaar van deze garage is voorzitter van de M1 club als ik me niet vergis. Die heeft het ene juweeltje naast het andere staan... Hij kent wel zijn prijzen.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
kan je huidige eigenaar niet vragen om hem te parkeren in "B" net over de grens met zijn platen ...
Vandaag even telefonisch contact opgenomen met de verkoper.
Hij is tweede eigenaar, maar kwam wel serieus over, volgens mij al een iets ouder persoon.
Wacht nu via mail op meer informatie.
Voor mij geen probleem hoor om dat officieel via transitplaten te doen.
Maar ik zou de wagen sowieso eerst laten inspecteren door iemand die thuis is in de wereld van de E46 M3.
Zoiets kopen is altijd een risico, maar ik wil dat toch zoveel mogelijk beperken uiteraard.
Ik zit niet te wachten op een slecht exemplaar, des te meer omdat het budget ongeveer 30.000 bedraagt.
Dan laat ik hem liever ter plaatse inspecteren en in de lokale bmw garage daar op de brug zetten en daarna met trailer naar huis brengen.
Weet iemand of ik daarvoor terecht kan bij bavaria motors? Ik dacht dat hier ergens gelezen te hebben.
amai deze heeft schoon materiaal staan!
het gaat wel om historische racewagens maar bv die lotus elan S1 dat die verkoopt zou je dat kunnen inschrijven voor op de weg?
amai deze heeft schoon materiaal staan!
het gaat wel om historische racewagens maar bv die lotus elan S1 dat die verkoopt zou je dat kunnen inschrijven voor op de weg?
Amai ni
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
dat is toch niet toegestaan om een verkoopprijs zo te afficheren ?
in principe zou hij hem moeten laten gaan als er iemand met 6.000 € aan zijn deur staat
onlangs ook meegemaakt, op Eby geboden op een item, en te gelijk contact via Kapaza voor zelfde artikel, ik werd niet overboden op Eaby maar als dat wel zo was had ik toch recht op het artikel, want ik had prijs op kapaza bevestigd voor "OK"
ziet er nog aardig mooi uit voor bijna 200k.
wel grappig dat veel jongere m3's voor en stuk minder van de hand gaan dan dit.
toont toch dat er nog veel liefhebbers wel iets speciaal weten te waarderen
Logisch toch? Het is maar nen bmw en wel een mercedes made by porsche.
Met zo een kar wil ik ooit nog wel eens een jaartje rondtoeren!
Comment