Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens v.2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk BerichtenGolf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten3 jaar in zijn bezit, staat een nieuwe nummerplaat op. Of mis ik iets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenJa zoiets bedoel ik!
Gaat dezelfde prijs als een E30 M3 hier!
is dat dan wel voordelig iedere keer in en uit schrijven?
moet je dan niet iedere keer BIV betalen?
Comment
-
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten3 jaar in zijn bezit, staat een nieuwe nummerplaat op. Of mis ik iets?
plaat is uitgegeven in juni 2013 als ik het goed heb
als je ziet hoeveel documenten hij heeft zal hi jde factuur van 3 jaar terug ook nog wel hebben?
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenMooie kleur:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Audi A6 met ABT kit:
http://nl.autoscout24.be/Details.asp...614&asrc=fa|sr
Comment
-
Ex-wagen van de grootste moordenaar ter wereld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenNee, je moet maar 1 keer BIV betalen. Ik doe dit ook jaarlijks met de SL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDeze kerel heeft altijd speciale/exclusieve wagens staan, nooit een telefoonnummer erbij, nooit reactie op emails:
http://www.2dehands.be/listuser/4999...all&locale=all
Ik quote nu even mezelf om aan te tonen dat deze kerel zijn aanbod alweer volledig is veranderd... Je zou denken dat hij een hangar vol exclusief spul heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk quote nu even mezelf om aan te tonen dat deze kerel zijn aanbod alweer volledig is veranderd... Je zou denken dat hij een hangar vol exclusief spul heeft.
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten185.000km?Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenDat zijn veel liters benzine
Comment
Comment