Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
    Ik heb echt hekel aan zo mensen. SPORTVELGEN. SPORTDIT. SPORTDAT.
    Nie eens AMG pakket.. FULL OPTIONNNN
    "FULL FULL FULL" in titel

en wat verder : bijna full option ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
      prachtige wagen om mee te rijden, koppel tot in ...
      alleen die velgen passen niet op zo een klassebak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
        Bwa, velgen van Arden zijn specifiek voor Jaguar en RR, dus mag wel.
        Prijs is ook niet mis: tussen 8 en 10000€.
        Last edited by Sinof; 19/12/2013, 23:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
          Khad ook al mn twijfels bij de naam maar hij ziet er proper uit op foto.
          Wat of wie is AMS?
          AMS is het gerenomeerde Duitse autoblad Auto Motor und Sport
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Weet er iemand of deze wrap van deze R32 met ''POLICE'' op is toegestaan in België? Maat van me is daar benieuwd naar.

Comment

• Hier in Ieper heb ik al paar keer een Chevrolet Cruze zien rondrijden met Police wrap dus denk het wel.
              Lijkt totaal niet op onze blauwe politie striping he

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Zodanig omgebouwd dat je de originele auto niet meer kan herkennen (E36).

Comment

Zodanig omgebouwd dat je de originele auto niet meer kan herkennen (E36).
                    Wie wil er daar in godsnaam mee rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                      Wie wil er daar in godsnaam mee rijden
                      Ik niet alleszinds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                        Khad ook al mn twijfels bij de naam maar hij ziet er proper uit op foto.
                        Wat of wie is AMS?
                        Minst betrouwbaar? Kdacht net dat deze goede blokjes waren waar je veel km's mee kan doen.
                        Motorisch zullen er niet te veel problemen zijn. De auto's zijn echter in handen gekomen van mensen die ze niet of nauwelijks kunnen/willen onderhouden met alle gevolgen. In één van de laatste edities stonden betrouwbaarheidscijfers van oudere wagens de dag van vandaag. En bij de E36 was de score rampzalig. Zal is kijken of ik hem kan terugvinden. Als je nu nog een goede E36 wil vinden, ga je écht geluk moeten hebben. En dan gaan ze meestal nog redelijk wat geld. Ik zou eerder verder kijken richting een E46 die beduidend beter afgewerkt is.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Motorisch zullen er niet te veel problemen zijn. De auto's zijn echter in handen gekomen van mensen die ze niet of nauwelijks kunnen/willen onderhouden met alle gevolgen. In één van de laatste edities stonden betrouwbaarheidscijfers van oudere wagens de dag van vandaag. En bij de E36 was de score rampzalig. Zal is kijken of ik hem kan terugvinden. Als je nu nog een goede E36 wil vinden, ga je écht geluk moeten hebben. En dan gaan ze meestal nog redelijk wat geld. Ik zou eerder verder kijken richting een E46 die beduidend beter afgewerkt is.
                          Bedankt, ik zal dan zoeken naar een e36 van de eerste eigenaar of door sparen voor een e46.
                          Als je die cijfers vind stuur ze dan via pm zodat we hier niet te ver off topic gaan als het kan.
                          Last edited by ; 20/12/2013, 21:37.

Comment

• Die biedingen.

Comment

• Wie wil daar nu zoveel geld aan geven :s
                              nog geen 6000 euro zoudn ze ervoor krijgen van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                Typfoutje

@SK: het boekje ligt hier nog op de kast. Zal er morgen proberen aan te denken. Anders stuur je mij maar een PM
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Volgens mij is dat een tweedehands van iemand die ooit een A5 wou met roze leder interieur.
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Nathalieke xD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Volgens mij is dat een tweedehands van iemand die ooit een A5 wou met roze leder interieur.
                                      Haha zou goed kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                        iets zegt me dat het geen echte autobiography is maar een heel dik aangeklede Vogue.
                                        Wij hebben zelf een autobiography en die hebben altijd tapijt in de koffer. Deze niet volgens de foto's.
                                        Velgen zijn ook niet origineel. Wat voor de verkoop minder vertrouwen schept.

Comment

Working...
                                        X