Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carbon met dat rood vloekt toch in mijn ogen!
    Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten

Ook replica? Ik vind het wel een cool ding
      Ginetta 34 (speciale versie) dacht ik, maar andere lichten en heel zeldzaam in coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
        Carbon met dat rood vloekt toch in mijn ogen!
        Gans die kar vloekt in mijn ogen

Comment

• Afschuwelijk... Ik heb nooit begrepen dat Hartge zich kon verlagen om zoiets afschuwelijk lelijks op de markt te brengen.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Wat ik graag eens zou willen rijden/hebben is een Venturi 300 Atlantique, zo een prachtkar

vraag me wel af hoeveel zo iets kost aan onderhoud. Een 2ehandsje vinden is quasi onmogelijk ook, al zijn de prijzen niet zo extreem.

Ik heb het wel voor dit soort auto's, laten me wat denken (in zijaanzicht) aan de F355, nog een van mijn all time favourites die ik ooit wel eens zou willen.
            Ook één van mijn favorieten! Maar ik verkies persoonlijk de 400GT... Die trekt op nog een andere wagen. Venturi heeft een Italiaanse naam maar het is eigenlijk Frans. Best wel opvallend...

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
              Ginetta 34 (speciale versie) dacht ik, maar andere lichten en heel zeldzaam in coupé
              Zeker ?
              ik vind het wel een leuke wagen !
              in het lijstje staan er 2 nl:
              Ginetta G33 15000
              Ginetta G34 22500

Die G34 is inderdaad wel duur, en in welke staat ... :/
              Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
              Ook één van mijn favorieten! Maar ik verkies persoonlijk de 400GT... Die trekt op nog een andere wagen. Venturi heeft een Italiaanse naam maar het is eigenlijk Frans. Best wel opvallend...

Persoonlijk vind ik die iets minder (nog altijd prachtig!). De 400GT is iets hoekiger dan de mooi afgeronde 300. Smaken
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Maar dat logo lijkt me dan weer niet meteen het Ginetta-logo te zijn ? ...

Comment

• Idd, en er staat ook niet direct iets dat ik niet ken tussen de lijst die bij de advertentie staat..
                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Ik denk dat ik mijn spaarcentjes ga investeren in deze super full tuning sportcar !
                    Nissan 100 NX ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

• We hebben deze al gehad

Comment

• A , wist ik niet .
                        Moet me dus niet haasten om deze te gaan kopen .
                        Zal nog proberen een beetje af te dingen .

Comment

• Is enkel goed voor de metaalpers.

Comment

• Een E39 Alpina in een geweldige kleurstelling; da’s inderdaad smullen geblazen. Van deze Alpina B10 3.3 Limousine zijn volgens de advertentie slechts 235 stuks gebouwd, waarvan dit nummertje 109 is. De geweldige kleurstelling zagen we eerder al voorbij komen op een E28 B9 die op de AutoblogX-meeting stond te glimmen, maar ook op de nieuwere […]

Beemer ?

Hoeveel zou dit aan taks zijn ?
                            Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

http://www.autoblog.nl/nieuws/bieden...gen-land-73256
                              Beemer ?

Hoeveel zou dit aan taks zijn ?
                              De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:624,38 EUR
                              De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.250,96 EUR

Da's toch altijd moeilijk om op te zoeken hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:624,38 EUR
                                De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.250,96 EUR

Da's toch altijd moeilijk om op te zoeken hé
                                https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top
                                Was via gsm bezig op de fitness, dus kon niet echt opzoeken Jammer van de VB, anders was die het wel nog waard geweest eens te bezien
                                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Die staat al even online die kar. Startbod is gewoon veel te hoog voor wat het is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                    Maar dat logo lijkt me dan weer niet meteen het Ginetta-logo te zijn ? ...

Nee, inderdaad, volgens de verkoper is het een Infiniti op basis van pontiac

Comment

Nee, inderdaad, volgens de verkoper is het een Infiniti op basis van pontiac
                                      Heh?? Die jongen zit precies wel aan speciaal gerief..
                                      Zal wel op pontiac fiero gebaseerd zijn, zoals bijna alle replica's ..
                                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat ik mijn spaarcentjes ga investeren in deze super full tuning sportcar !
                                        http://www.2dehands.be/autos/nissan/...217483370.html
                                        Body (van een auto) vertalen in ... ;-)

Comment

Was via gsm bezig op de fitness, dus kon niet echt opzoeken Jammer van de VB, anders was die het wel nog waard geweest eens te bezien
                                          Feit, persoonlijk zie ik alles zitten tot rond de €700 - €800 qua jaarlijkse taks, €1250 is wat teveel van het goeie in mijn situatie.

Comment

Working...
                                          X