Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens v.2
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenExterieur kit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten964 turbo (met 3.6L)
250K euro
http://www.kapaza.be/nl/vi/97247635....&xtor=AD-2001-[1436186620]&xtdt=23936444
een paar maand geleden is een vriend er ene gaan kopen in Italië. Volledige historiek, eerste eigenaar, mint condition. Heeft er +- 150k voor betaald. Is intussen al gestegen van prijs.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Citroen GSA X3 met 11K km !
via cata wiki. Toch wel lage schatting (2.800 - 3.600 euro). Komen wel nog veilingkosten bij, natuurlijk.
Benieuwd voor hoeveel hij weggaat. En jammer dat ik geen plaats heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichteneen paar maand geleden is een vriend er ene gaan kopen in Italië. Volledige historiek, eerste eigenaar, mint condition. Heeft er +- 150k voor betaald. Is intussen al gestegen van prijs.
Hetzelfde verhaal voor gelijk welke GT3 & GT3 RS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenprijzen voor een 964 en 993 zijn echt absurd aan het stijgen... ik volg de tendens nu al enkele jaren en de prijzen die gevraagd worden swingen echt de pan uit.
Hetzelfde verhaal voor gelijk welke GT3 & GT3 RS.
Door de lage beleggingsrendementen (lage rente) zijn rijke stinkerds zich met de automarkt gaan moeien en drijven de prijzen kunstmatig omhoog. De tendens is de laatste 2-3j nog sterk verergerd.
Ik heb onlangs nog gesproken met Gert Beets van ACS daarover.
Men vraagt gewoon naar de wagens met het hoogste stijgingspotentieel in €€€€
Merk, historiek, techniek, maakt die mannen werkelijk geen hol uit. Enkel de centen tellen. Spijtig voor de echte liefhebbers wel. Magere troost misschien, ooit keert de markt wel...2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
**Begin 2016 krijgt China de toelating om wagens ouder dan 10 jaar te importeren... de chinezen zijn al een tijdje bezig Porsches en ander mooi spul (>10jaar) te vergaren in heel Europa. Deze bolides worden momenteel gestald in meerdere hangars totdat het jaar 2016 aanbreekt. De vraag overtreft hierdoor het aanbod met exuberante (vraag)bedragen als gevolg**
==> dit heb ik mij laten vertellen...weet niet 100% zeker in hoever deze info juist is.
Mocht ik de financiële middelen hebben om mij binnen 5 jaar een nieuwe GT3 RS te kopen maar ik deed het zonder verpinken... waarom? Auto die mij het meeste aanspreekt (autoliefhebber) maar ergens in het achterhoofd speelt ook het feit mee dat hij gegeerd en eigenlijk na verloop van jaren alleen maar zal stijgen in waarde.Last edited by psycho dad; 07/07/2015, 17:03.
Comment
Comment