Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
    tiens ik dacht dat je verkocht voor een keuken ofzoiets..
    was dat om de verkoop te vergemakkelijken dan?
    Verkocht om nieuwbouw te zetten. Tegen de zomer van 2017 staat ie er. Ik hoop om voor mijn 40e (in 2020) weer een V6 in de garage te hebben.
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      1e post, zie vetgedrukt (gaat dus duidelijk niet over mods, maar over dat vliegwiel en toestanden, aangezien ik eerst de mods opnoem)

Daarna beweer jij daar het volgende over;

En dan begin jij plots te beweren dat ik vliegwiel en dergelijke mods noem?!

Diegene die zich een kleuterleraar zou moeten voelen ben ik
      Een 3.2 zal je inderdaad niet onder de 13k vinden (zijn dan ook vrij zeldzaam), toch niet als je een deftig exemplaar wilt. Maar 15k is bovenstaande ook niet meer waard hoor, afgaande op zijn topic en de huidige staat wat je allemaal kan lezen.
      Maar goed, zoals je zelf zegt, genoeg gediscussieerd, succes met de verkoop
      Ik heb het idd fout gelezen, dat dagboek werd me iets teveel. Achja, een auto is waard wat de koper ervoor geeft..
      Met enige kennis of research weet je toch dat die mods nieuw makkelijk 10k kosten en van topkwaliteit zijn. Occasie zijn ze rond de 4,5K waard. Daarom lijkt die meerprijs mij gegrond.

En je kan zeker gelijk hebben hoor wat de prijs betreft, zo goed ken ik die markt ook niet, weet alleen dat ze in stijgende lijn zijn zoals zoveel wagens tegenwoordig. Maar het zal snel duidelijk worden.

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Bmw-volk
      Bedankt voor uw zeer inhoudelijke reactie, ik rijd echter met een VW.
      (Alles alles mee zit, hoor ik binnenkort weer bij het Bmw-volk)

Comment

• Als alles meezit? Ik zou dat eerder tegenslag noemen.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Als alles meezit? Ik zou dat eerder tegenslag noemen.
          Lol
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
            Ik heb het idd fout gelezen, dat dagboek werd me iets teveel. Achja, een auto is waard wat de koper ervoor geeft..
            Met enige kennis of research weet je toch dat die mods nieuw makkelijk 10k kosten en van topkwaliteit zijn. Occasie zijn ze rond de 4,5K waard. Daarom lijkt die meerprijs mij gegrond.

En je kan zeker gelijk hebben hoor wat de prijs betreft, zo goed ken ik die markt ook niet, weet alleen dat ze in stijgende lijn zijn zoals zoveel wagens tegenwoordig. Maar het zal snel duidelijk worden.

Bedankt voor uw zeer inhoudelijke reactie, ik rijd echter met een VW.
            (Alles alles mee zit, hoor ik binnenkort weer bij het Bmw-volk)
            Topkwaliteit zijn die zeker.
            Wel zonde van de nieuwe regeling voor taksen natuurlijk, wat betaal je tegenwoordig aan VB voor zo'n kar, €1500?

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten

Waarom zit je dan eerst talloze posts het tegenovergestelde te beweren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichten
                  verdient dan wel het predikaat 'garage queen' zeker

Comment

• staat te koop voor 150000$

Comment

• stel dat je zoiets koopt, zou je het dan eigenlijk overwegen om daar pakweg 10k km per jaar mee te gaan doen ?
                      Zoiets blijft vermoedelijk in handen van collectioneurs ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                        stel dat je zoiets koopt, zou je het dan eigenlijk overwegen om daar pakweg 10k km per jaar mee te gaan doen ?
                        Zoiets blijft vermoedelijk in handen van collectioneurs ?
                        Als je van plan bent om ermee te rijden moet je zo'n exemplaar niet kopen. Verliest zijn waarde en je betaalt er veel teveel voor.
                        Zoiets blijft dus inderdaad in de handen van een collectioneur.
                        Tenzij ge net EuroMillions gewonnen hebt en niet weet wat doen met uw geld. En dan nog zou het dom zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                          Als je van plan bent om ermee te rijden moet je zo'n exemplaar niet kopen. Verliest zijn waarde en je betaalt er veel teveel voor.
                          Zoiets blijft dus inderdaad in de handen van een collectioneur.
                          Tenzij ge net EuroMillions gewonnen hebt en niet weet wat doen met uw geld. En dan nog zou het dom zijn
                          Idd, kan je beter een redelijk exemplaar kopen en deze volledig reviseren voor een fractie van de prijs.
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Zulke wagens moeten rijden . Van stallen gaan ze juist om zeep. Je mag dat spel waarschijnlijk niet ééns starten zonder de helft te vervangen omdat het verduurd of rot is van stil te staan . Koop al maar veel leidingen , pakkingen , lagers ............

Comment

• Bwa, d'r zullen toch nog wel wat onderdelen op zitten die als wisselstukken kunnen dienen

Comment

• Omg die prijs! Vriend van me heeft er ooit 1,5j ene had, moeten wegdoen omdat er altijd (zware) kosten aan waren

Comment

• ideaal beginnersautootje.

Opel Corsa ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Altijd cool gevonden: Lotus 340R
                                    Hier vind je een tweedehands Lotus 340 R die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Comment

Working...
                                    X